Camping La Pineta

2 reviews over Camping La Pineta in het Nederlands

Dit nooit meer

MvW
26-7-2013

camping La Pineta. Dit mag zich geen camping noemen. Omgeving Industrieterrein, scheepswerf.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

simpele terrassencamping

Frederik Harkel
12-4-2013

Kleine, simpele terrassencamping. Veel italianen met vaste plaatsen. Ligt in de buurt van een scheepswerf waar af en toe wat geluid van valt te horen.

Wij konden kiezen tussen 2 plaatsen, een was wel met auto bereikbaar anere niet. plaats was zeer groot voor italiaanse begrippen met eigen water/wasbak.Verder op loopafstand van zee (600m) en restaurant, broodservice en wifi aanwezig.

Al met al een aanrader voor de kampeerder met weinig eisen die de italiaanse blomenriviera wil zien.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pineta in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.