Camping La Pineta

5,6

1 review over Camping La Pineta in het Nederlands

Mooie grote schaduwplekken met veel privacy

Jane Trampe
17-8-2014

Charmante camping met veel vaste Italiaanse gasten die 's avonds voor het restaurant gezellig bij elkaar zitten en graag een praatje met je maken. Goede gratis wifi bij de receptie en soms ook op de kampeerplek. Op 5 minuten lopen van het strand (10 minuten van het kiezelstrand, waar je goed kunt snorkelen en een stuk rustiger is). Het gezellige dorp ligt op 10 minuten lopen (maandagochtend markt). Het station ligt op 15 minuten lopen. Ruim voldoende parkeerplekken. Goed en schoon sanitair, zonder wachttijden in het hoogseizoen. Leuk restaurantje met lekkere pizza's (ook afhaalmaaltijden), waar je 's middags een lekker koud biertje kunt krijgen en 's morgens broodjes worden verkocht. In eerste instantie hoor je de scheepswerf (waar momenteel een Fregat wordt gebouwd) die schuin aan de overkant ligt, maar na een halve dag ben je gewend aan het geluid.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pineta in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.