Camping La Pineta

1 review over Camping La Pineta in het Nederlands

Herrie en lelijk

Niels
26-6-2015

vorig jaar hier geweest. Deze camping ligt naast een hele grote fabriek waar ze boten bouwen o.i.d. Het lawaai hiervan hoor je dag en nacht. Als je pech hebt kijk je er ook nog op uit.

Nooit naar het strand onderaan de heuvel geweest omdat het recht naast de industrie lag.

Gereisd Met partner in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pineta in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.