Camping La Pineta

5 reviews over Camping La Pineta in het Nederlands

Leuke camping

Ruijzing
15-8-2016

Dicht bij het strand, dicht bij een leuke (stad), grappige terrasjes waar de tentjes staan, ieder een eigen wasbak, aardige campingeigenaresse EN een lekker restaurantje. Wij vonden het perfect, weinig zeurende Nederlanders, geen live entertaiment, geen gezeur met regeltjes.......aanrader! En zeker de Stille baai in Sestri Levante

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Herrie en lelijk

Niels
26-6-2015

vorig jaar hier geweest. Deze camping ligt naast een hele grote fabriek waar ze boten bouwen o.i.d. Het lawaai hiervan hoor je dag en nacht. Als je pech hebt kijk je er ook nog op uit.

Nooit naar het strand onderaan de heuvel geweest omdat het recht naast de industrie lag.

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooie grote schaduwplekken met veel privacy

Jane Trampe
17-8-2014

Charmante camping met veel vaste Italiaanse gasten die 's avonds voor het restaurant gezellig bij elkaar zitten en graag een praatje met je maken. Goede gratis wifi bij de receptie en soms ook op de kampeerplek. Op 5 minuten lopen van het strand (10 minuten van het kiezelstrand, waar je goed kunt snorkelen en een stuk rustiger is). Het gezellige dorp ligt op 10 minuten lopen (maandagochtend markt). Het station ligt op 15 minuten lopen. Ruim voldoende parkeerplekken. Goed en schoon sanitair, zonder wachttijden in het hoogseizoen. Leuk restaurantje met lekkere pizza's (ook afhaalmaaltijden), waar je 's middags een lekker koud biertje kunt krijgen en 's morgens broodjes worden verkocht. In eerste instantie hoor je de scheepswerf (waar momenteel een Fregat wordt gebouwd) die schuin aan de overkant ligt, maar na een halve dag ben je gewend aan het geluid.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Dit nooit meer

MvW
26-7-2013

camping La Pineta. Dit mag zich geen camping noemen. Omgeving Industrieterrein, scheepswerf.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

simpele terrassencamping

Frederik Harkel
12-4-2013

Kleine, simpele terrassencamping. Veel italianen met vaste plaatsen. Ligt in de buurt van een scheepswerf waar af en toe wat geluid van valt te horen.

Wij konden kiezen tussen 2 plaatsen, een was wel met auto bereikbaar anere niet. plaats was zeer groot voor italiaanse begrippen met eigen water/wasbak.Verder op loopafstand van zee (600m) en restaurant, broodservice en wifi aanwezig.

Al met al een aanrader voor de kampeerder met weinig eisen die de italiaanse blomenriviera wil zien.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pineta in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.