Hotel Grand Villa Balbi

ItaliëLiguriëSestri Levante

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Villa Balbi voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Grand Villa Balbi

• 8Leen14-10-2011

Fijn hotel, goede service

Mooi hotel met veel ruimte. De kamer was iets minder ruim, maar wel netjes. In de douche was echt wel heel weinig plaats, je kon je amper omdraaien. De parking was overvol, je moest hiervoor ook apart betalen en dit werd op voorhand niet gemeld in de brochure. Ontbijt was ok, soms even wachten op aanvulling, maar er was altijd wel genoeg en voldoende variatie. Vlotte bediening aan het zwembad, zeer vriendelijk personeel. Strand was aan de overkant van de boulevard, maar op veel plaatsen moest je betalen om aan het strand te liggen. De gratis plekken waren steeds overvol.
    Uitstapjes gingen heel vlot met de trein, station op 10 min. van hotel. Prachtige streek met veel uitstapmogelijkheden in de omgeving. Wij hadden hier een aangename vakantie en denken er met veel plezier aan terug.

• 6Mark08-08-2011

Vergane glorie

Op het eerste oog ziet eea er prachtig uit. Echter, de verf bladdert van de kozijnen, de zgn prachtige tuin is een parkeerplaats met tussen de auto's het zwembad met, op mooie dagen, te weinig stoelen. Dan ga je toch naar het strand? Prima. Ondanks dat een kamer ruim 300 euro per nacht kost kun je niet gratis het privestrand op. Dat kostte ons 30 euro per halve dag voor twee bedjes en een parasolletje. Het ontbijt is erg karig. Sappen zijn lauw en uit een fles. Het water is lauw. Normaal geen enkel probleem, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is zoek en dan zijn zulke dingen storend. Tussen de middag kun je in het hotel niet eten, tenzij je vol pension hebt. De kamers hebben achterstallig onderhoud, het bad ( wat ook de douche is) is geschikt voor iedereen tot 1.70 m en maatje 38 (mannen 50). Ook zijn de kamers gehorig. Voor het aan- en uitzetten van de zeer verouderde airco moet je de receptie bellen. 's Nachts niet zo handig.

• 10Ewout Van de Putte30-05-2011

Een fantastische week

We hebben genoten van een fantastische week in dit hotel en ik kan het iedereen aanraden. De service en het eten is echt fantastisch, en we waren triest om te vertrekken op het einde toe. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, daar nooit om van de weg. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Zeer goed ontbijt en het diner heeft gedaan. De drankjes worden geserveerd aan de bar zijn absoluut heerlijk. Als je nog vragen je rechtstreeks bijgedragen. Als je wilt beleven oprechte gastvrijheid en Italiaanse gerechten tegen een goede prijs, dan is dit hotel perfect. Zeer aangenaam verblijf!

• 10Wackford Kathleen17-05-2011

WONDERFUL STAY

The staff were very friendly and did everything they could to help us. As soon as we arrived we felt as though we were really being looked after.You can ask for their help in all circumstances (trips, restaurants, travel schedules). The food was great and the rooms are lovely - well decorated to reflect the original look. Our stay was very memorable and our room was upgraded.

• 9Benedicte v.d. Peijl30-05-2009

Mooi hotel, indrukwekkende hal en prima eten

Een heel mooi hotel gelegen aan de boulevard, lekker zwembad, mooie klassiek ingerichte kamers en genoten van al dat prima eten. Plaats Sestri Levante is een erg leuk, bruisend stadje waar veel wordt georganiseerd, mooie baaitjes en bovenal heerlijk Italiaans ijsjes gegeten.

• 10Heidi Guhl18-07-2007

Ich gehe schon seit Jahren nach Sestri Levante und bin mehr als zufrieden. Es ist jedes Mal ein tolles Erlebnis und ich erhole mich in Sestri Levante und Umgebung sehr gut.

• 9Jacques en Janneke25-08-2004

Wij hebben 3 dagen in het suitehotel Nettuno(vallend onder Villa Balbi) gezeten. Dit hotel ligt op het strand tegenover Balbi. Vorig jaar geheel gerenoveerd. Prachtig hotel met heerlijk restaurant. Goed service. Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van Balbi (zwembad). Het plaatsje is Italiaans gezellig en kindvriendelijk. Villa Balbi is ook een prima hotel. Houd je van moderne luxe dan is Nettuno geschikter.

Hotel Grand Villa Balbi info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar

Beach

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij