8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Villa Balbi voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Grand Villa Balbi in het Nederlands

Fijn hotel, goede service

Leen
14-10-2011

Mooi hotel met veel ruimte. De kamer was iets minder ruim, maar wel netjes. In de douche was echt wel heel weinig plaats, je kon je amper omdraaien. De parking was overvol, je moest hiervoor ook apart betalen en dit werd op voorhand niet gemeld in de brochure. Ontbijt was ok, soms even wachten op aanvulling, maar er was altijd wel genoeg en voldoende variatie. Vlotte bediening aan het zwembad, zeer vriendelijk personeel. Strand was aan de overkant van de boulevard, maar op veel plaatsen moest je betalen om aan het strand te liggen. De gratis plekken waren steeds overvol.
Uitstapjes gingen heel vlot met de trein, station op 10 min. van hotel. Prachtige streek met veel uitstapmogelijkheden in de omgeving. Wij hadden hier een aangename vakantie en denken er met veel plezier aan terug.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie

Mark
8-8-2011

Op het eerste oog ziet eea er prachtig uit. Echter, de verf bladdert van de kozijnen, de zgn prachtige tuin is een parkeerplaats met tussen de auto's het zwembad met, op mooie dagen, te weinig stoelen. Dan ga je toch naar het strand? Prima. Ondanks dat een kamer ruim 300 euro per nacht kost kun je niet gratis het privestrand op. Dat kostte ons 30 euro per halve dag voor twee bedjes en een parasolletje. Het ontbijt is erg karig. Sappen zijn lauw en uit een fles. Het water is lauw. Normaal geen enkel probleem, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is zoek en dan zijn zulke dingen storend. Tussen de middag kun je in het hotel niet eten, tenzij je vol pension hebt. De kamers hebben achterstallig onderhoud, het bad ( wat ook de douche is) is geschikt voor iedereen tot 1.70 m en maatje 38 (mannen 50). Ook zijn de kamers gehorig. Voor het aan- en uitzetten van de zeer verouderde airco moet je de receptie bellen. 's Nachts niet zo handig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi hotel, indrukwekkende hal en prima eten

Benedicte v.d. Peijl
30-5-2009

Een heel mooi hotel gelegen aan de boulevard, lekker zwembad, mooie klassiek ingerichte kamers en genoten van al dat prima eten. Plaats Sestri Levante is een erg leuk, bruisend stadje waar veel wordt georganiseerd, mooie baaitjes en bovenal heerlijk Italiaans ijsjes gegeten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

2004

Wij hebben 3 dagen in het suitehotel Nettuno(vallend onder

Jacques en Janneke
25-8-2004

Wij hebben 3 dagen in het suitehotel Nettuno(vallend onder Villa Balbi) gezeten. Dit hotel ligt op het strand tegenover Balbi. Vorig jaar geheel gerenoveerd. Prachtig hotel met heerlijk restaurant. Goed service. Je kan gebruik maken van alle faciliteiten van Balbi (zwembad). Het plaatsje is Italiaans gezellig en kindvriendelijk. Villa Balbi is ook een prima hotel. Houd je van moderne luxe dan is Nettuno geschikter.

Gereisd Anders in Wed Aug 25 2004 21:34:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Villa Balbi in Sestri Levante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Villa Balbi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.