Hotel Mare

8 reviews over Hotel Mare in het Nederlands

Geweldig!

Sofie
25-7-2017

Eten iedere dag weer een feest! Sushi restaurant is geweldig. Super vriendelijk personeel, maar dat geldt voor al het personeel. Restaurant A Spurcacciun-a gourmet is top. Bedjes op het strand wordt helemaal niet moeilijk over gedaan. Onze dochter van 15 had gewoon haar eigen bedje. Heerlijke cocktailbar aan het zwembad. Bij ieder glas een geweldig plankje met lekkernijen.

Mooi hotel , omgeving minder

LS
10-8-2016

Mooi hotel. Prima ontbijt. Klein zwembad. Voor kinderen minder, want je mag er niet in springen. Vriendelijk personeel bij receptie. Wij hadden een kamer aan de straatkant. Lelijk uitzicht op vervallen tankstation. Geen last van de trein. Omgeving is niks. Geen andere restaurants op loopafstand. Schoonmaak kamer prima. Op het strand mag je gebruikmaken van bedjes. Per 4 personen mag je 1 parasol gebruiken. De 2e parasol moet dicht blijven. Erg kinderachtig. Er zijn speciale plaatsen op het strand voor de hotelgasten. Andere bezoekers mogen een bedje aan de zeekant. Parkeerplaats erg klein. Wordt ook gebruikt door bezoekers restaurant. Dus als je savonds laat aankomt met de auto is er geen plaats. Je mag in garage voor 7.50 p/n. Duidelijk verschil in rang!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk Italiaans hotel

Arthur
23-3-2015

Ik snap een aantal negatieve referenties. Als je in dit hotel verblijft boek je een gerenoveerde kamer met zeezicht. Die zijn top! Savona zelf is een leuke plaats met restaurantjes en barretjes. Tevens groot aanbod van winkels. Restaurant van hotel is erg duur maar wel uitmuntend. Ontbijt is zeer goed verzorgd. Verder 2 heerlijke zwembaden en een privestrand. Verder is personeel zeer gastvrij.Voor mij zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

D-reizen

Kregen echt niet wat in de boeken staat!

Heemskerk
14-9-2013

Hotel Mare staat leuk in de boeken maar bijna niets van waar!Eind bestemming van 14 dagen rond trekken in Italië. De kamer die wij hadden aan de straatkant, was zeker niet de kamer als in de boeken. Zeer verouderd, douche zat onder de schimmel en de douche deur hadden we in ons hand. Aan de receptie zeer onvriendelijk. Veel last van de trein die voel je denderen in je kamer.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stressvakantie

eddy_christel
23-7-2013

Niet roker kamer stonk naar de rook. Parking van het hotel is veel te klein,in de buurt is het zo goed als onmogelijk om een plaats te vinden. Eens uitgepakt krijg je een bonnetje voor toegang tot de strandplaats en voor handdoeken. Let op dat je dit laatste zelf terugvraagt. Je krijgt het niet vanzelf terug, volgende keer discussie of 3 x 15 € aan je broek. Zetels aan strand is niet simpel. Toen onze dochter rechts een strandstoel koos, vloog ze naar de volledige andere kant vh strand. De dag nadien, omgekeerd. Toen we de eerste avond na 10 uur rijden wilden eten in het restaurant bleek dat je vooraf moet boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk zwembad en strand

Heijkamp
9-5-2011

Direct aan het strand gelegen met prachtige tuin met zeer fraai zwembad. Groot terras bij het zwembad voor ontbijt etc. Bar met prima koffie, lunch direct aan het strand en zwembad. Ruime parkeergarage a € 7,00 p.n. Kamers gerenoveerd, maar eerder functioneel dan zeer luxe. Prima bedden. Aanrader voor of na een cruise vanuit Savona. Cruiseterminal op ca. 10 minuten afstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niets voor ons

marianne
9-9-2009

zeer gedateerde, smoezelige kamer, hotel staat direct aan zee, dat was wel leuk, maar lag vrij ver van het centrum, restaurant in het hotel was enorm duur (menu van 185 euro per persoon), dat hadden we niet verwacht na onze kamer gezien te hebben, in het hotelfoldertje stonden foto's van andere kamers, die zullen geweest zijn van de mensen die naar het restaurant gingen (hoop ik voor hen) parkeergarage 7 euro per dag onder het hotel, allemaal luxe wagens, alleen onze 20e eeuw auto ertussen, leuk om te zien, voor 1 nacht te doen, toen wilden we toch ook graag weer gaan, we hadden het totaal niet naar onze zin

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Hotel met een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Familie Bom.
6-9-2009

Hotel Mare ligt direct aan zee, maar in een onaangename omgeving. Oude vervallen gebouwen, een vervallen scheepswerf, vieze brede riolen die uitkomen op het strand, enz. Minstens 30 minuten lopen om in het centrum te komen met fatsoenlijke eetgelegenheden al dan niet aan het water. De kamer was ruim met uitzicht op zee. De verlichting en de inrichting was kil. Douchen in een zeer verouderd bubbelbad zonder douchegordijn is erg onpraktisch! Het ontbijt was naar tevredenheid. De parkeergarage overvol!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare in Savona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.