Vakantiehuis Casa Nieske

3 reviews over Vakantiehuis Casa Nieske in het Nederlands

Heerlijk relaxed!

Magda
26-9-2016

Een eigen plek bij de lieve en gastvrije Nieske en Leo.

Een ruime tuin met een geweldig zwembad, waar je tussen de olijfbomen en citroenplanten altijd een zon- of schaduwrijk plekje kunt vinden. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien (zelfs NL tv). Er zijn fietsen aanwezig, maar

om het gezellige stadje Sarzana te bezoeken moet je wel een drukke weg oversteken en er zijn geen fietspaden. een prima uitvalbasis voor leuke tripjes zoals CinqueTerra, Lucca, de Marmertour bij Carrara en Passo Bracco naar Sestri Levante.

Meer dan welkom

Gea de Boer
6-8-2012

Deze week bij de Ned. Nieske en Italiaanse Leo verbleven. Heerlijk appartement voor ons. Gastenkamers boven voor de kinderen. Het appartement ligt dicht bij snelweg en stadje, maar in een erg rustige straat zodat je daar geen last van hebt. Nieske is een hartelijke gastvrouw die je graag voorziet van informatie en tips over de omgeving. Na een dag rondsjouwen is er niets fijner dan een duik te nemen in het heerlijke zwembad om vervolgens een ligstoel in zon of schaduw op te zoeken.

geweldige plek

Anoniem
15-6-2009

Hier een week doorgebracht, geweldige week! Appartement aan huis.

Nieske en Leo zijn zeer gastvrij; gezellige avondjes met wijn en kaas en goede gesprekken. Sarzana bleek onverwacht een heel gezellig plaatsje. Veel excursiemogelijkheden; Lucca, Cinque Terre (super!), Portovenere; alles even mooi!

Fietsen aanwezig, NL tv, vers brood iedere ochtend, een geweldig prive zwembad, 8 km van kust.. top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Nieske in Sarzana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Nieske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.