Appartement Antico Casale

ItaliëLiguriëSarzana

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Antico Casale voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Antico Casale

• 8Ruud13-08-2011

Prachtige accomodatie, maar..........

Wij hebben hier 2 weken doorgebracht. De accomodatie is meer dan prima; schone kamers (worden elke dag schoongemaakt), elke dag schone handdoeken en badlakens, iedere 3 dagen schone lakens en een prima ontbijt vanaf 8.00 tot 11.00. Verse en luxe broodjes, fruit, yoghurt etc. Klagers over het ontbijt zijn m.i. oververwend. Mooi zwembad. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel en eigenaar. Men spreekt overigens weinig anders dan Italiaans (vind ik leuk). Sarzana erg leuk en zeer Italiaanse stadje met weinig toeristen. Omgeving zeer geschikt voor leuke uitstapjes. Maar de minpunten zijn: beperkte privacy, de terrassen liggen aaneengesloten zonder afscheiding. Geen horecavoorziening. Rumoer nabijgelegen helikoptervliegveld ('s nacht oefeningen!), overigens geen last van spoorlijn. Om het landgoed heen ziet de omgeving er wat verloederd uit waardoor de aankomst niet echt uitnodigend lijkt. Internet verbinding beroerd en heel veel last van muggen, helaas hebben de kamers geen horren.

• 8E. Wessels23-09-2010

Prima verblijf gehad.

We waren hier in juli en hebben het naar onze zin gehad. Appartement was ruim en netjes ingericht. Degelijk meubilair. Er werd elke dag schoongemaakt terwijl we zaten te ontbijten. We zaten in app. met uitzicht op zwembad en met uitzicht naar oprijpad, vanwaar elke avond een mooie zonsondergang te zien was. In het weekend waren er bruiloften bij het restaurant, maar daar hebben we geen last van gehad. Ontbijt was goed. Het werd zelfs tot vlak voor 'sluitingstijd' nog aangevuld. Het was geen probleem als je iets langer bleef zitten. Het is rustig gelegen en op korte afstand van de Italiaanse Riviera, Cinque Terre, Pisa, etc. Er is veel te zien in de omgeving, we hadden aan één week niet genoeg, mede omdat een dagje aan het zwembad ook heerlijk was. Personeel is vriendelijk en klantgericht. Internet deed het bijv. niet en er werd meteen gebeld om het op te lossen. Ook defecte tv werd meteen gerepareerd.

• 8P.Kooijman11-09-2008

Prima locatie

Een mooi complex gelegen aan de rand van Sarzana. Veel voorzieningen en de mogelijkheid te ontbijten. Desgewenst dagelijkse schoonmaak. Mooi zwembad met Jacuzzi. Speeltuin voor kleine kinderen. Mountainbikes. Appartementen begane grond met eigen zitje buiten en apartementen op 1e verdieping. Het zitje buiten is voldoende ruim, maar geeft wel zicht op het zitje van de buren. Afhankelijk van je buren, gezellig of niet. Ruime slaapkamer. Het zitgedeelte is wat klein, maar voldoende. wel goed meubilair. Een kleine keuken met twee kookpitten. Er loopt een trein langs het complex, maar daar heb je nauwelijks last van, zeker niet in de appartementen die met hun ingang van de rails af liggen. De ontvangst is hartelijk. Er is voldoende info over de omgeving beschikbaar. Het restaurant was tijdens ons verblijf alleen open voor trouwfeesten. Voor ons nauwelijks een minpunt.

Appartement Antico Casale info

• Balkon terrasBeschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met