Vakantiehuis Le Casette

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Le Casette

• 9Fam Sardaro24-05-2011

Ideale uitvalsbasis om Ligurie te ontdekken

Leuke Agriturismo met een mooie ligging net buiten het dorpje Sarola. 10 min van Imperia en het strand, ideaal. Het zwembad is erg mooi en was net af tijdens ons verblijf. Voor de kinderen heel veel speelgoed als in fietsjes etc en de eigenaren zijn niet vies om eten te delen en samen kersen te plukken. De zelfgemaakt Pesto is een echte aanrader! Er zit inderdaad een hondenkennel in de buurt, maar echt irritant is dit niet, tenminste, de krekels, kikkers en onze kinderen overstemden het toch wel.

• 7gepie06-10-2009

prijs/kwaliteit verhouding slecht

Mooi huis, mooie lokatie, alleen slechte schoonmaak, oude meubels, veel overlast van honden in omgeving.

Ik vind de prijs voor het huis dan ook te hoog voor wat je er voor krijgt.

• 7a.r.21-08-2009

prijs kwaliteit uit verhouding

plek was prachtig, maar huis was wat ouder... Slechtere schoonmaak, regelmatig geen warm water voor het douchen en veel last van honden in de omgeving.

Kortom, als het huis goedkoper aangeboden zou worden zou ik nog wel heen gaan maar voor de prijs die wij er voor betaalden mag je meer verwachten....

Vakantiehuis Le Casette info

Veilig betalen met