Aparthotel Marina degli Aregai

ItaliëLiguriëSanto Stefano al Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Marina degli Aregai voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 57 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 57 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

58 Reviews over Marina degli Aregai

• 8Freddy W.31-08-2017

Fraai hotel op mooie locatie.

Het is een zeer prettig hotel gelegen aan een klein strandje dat in principe alleen toegankelijk is voor hotelgasten. Er is altijd voldoende ruimte, er is dus geen gevecht voor een plekje of een bedje in de ochtend. Als je om 16:00 aankomt op het strand, is er nog ruim voldoende plek om te liggen. Wat erg leuk is, is de nabij gelegen haven met honderden boten. De haven en het hotel liggen op hetzelfde complex, dit biedt een mooi uitzicht over zowel zee als de haven. Ik heb eerder vernomen dat er betaald moet worden om je auto te parkeren op het complex. Wellicht was dit vroeger zo, maar dit was nu niet het geval. Wel is het vreemd dat je moet betalen voor een bedje op het strand. Het is € 25,- voor twee bedden en 1 parasol per dag. Echter, ze controleren hier niet op. Je kan het strand op lopen zonder een bedje te hebben betaald en alsnog op eentje gaan liggen. Wees er alleen wel voorzichtig mee. Wij waren er alleen op basis van logies dus hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Houd er rekening mee dat er niet heel veel glazen, borden, bestek etc aanwezig is in het appartement. Het eten in het restaurant is prima maar niet bewonderenswaardig of heel bijzonder. Een restaurant opzoeken in de omgeving is leuker, lekkerder en soms ook goedkoper.

Al met al een fantastische plek. Schone kamers, prettige bedden en ruimte alom. Een aanrader.

• 8J Eernst22-07-2017

Prachtige plek om de omgeving te verkennen

Vriendelijke bediening en mooie kamer Goed ontbijtbuffet

• 4Paul Brouns.27-09-2016

voor de derde keer maar tevens laatste keer

we waren hier begin Sept. voor 10 dagen en waren er al 2 jaren eerder gekomen, er was in alle opzichten veel veranderd, zo moesten we nu 60 euro betalen om de auto te parkeren, en bij aankomst was de airco defect en bij 3 keer bij de receptie dit aan te geven hadden we de moed wel een beetje op gegeven. bij het ontbijt waren er een aantal dingen niet meer aanwezig en werd er totaal geen aandacht gegeven door het aanwezige zeer onvriendelijke personeel (er kon nog geen Bongiorno vanaf). Er moet nog 18 euro betaald worden voor 2 bedjes en een parasol aan een persoon die je het liefst weg kijkt van het strand en waar je toch zomaar 7 euro voor een drankje moet betalen in een plastic bekertje. De schoonmaak was onder de maat, wij hebben een kamer gehad die helemaal door rookt was. alles ver beneden de maat die er de voorafgaande jaren wel was, helaas ook van touroperator geen review meer gekregen, misschien zegt dit al genoeg. Niet doen deze plek er is naar mijn mening genoeg te krijgen in deze mooie omgeving.

• 4Yvonne Bauer13-08-2016

Voldoet niet aan omschrijving reisgids.

Foto misleidend. Lijkt alsof er een mooi strand is. Dit is klein, opgespoten vies zand en met rotsen en je mag op het gras niet eens een handdoek neerleggen. Strandstoel en parasol verplicht tegen 20 euro. Ook staat er in de gids niet vermeld dat het appartement split level is met 2 trappen. Ook parkeergeld auto is verplicht in tegenstelling tot hetgeen touroperator vermeld in reisgids wn gelegen op een afgelegen jachthavenen. . Ook is het een stopplaats voor busrondreizen. Kortom, geen succes.

• 7Jessica04-08-2016

Prima hotel !

Het hotel is gevestigd op een haven terrein. Het minderen hiervan is dat je moet betalen om je auto te parkeren. De kamer die wij hadden was goed en we hadden klein eenvoudig keukentje. Als je hier in wilt koken zal je wel het een en andere aan benodigdheden zelf mee moeten nemen. Wij hadden wifi ik de kamer die was redelijk goed. Het ontbijt was prima. Strand was heerlijk wel kiezels en jammer is dat je rond de 20,- euro betaald voor bedjes. Weinig leuke restaurantjes op loop afstand.

• 9Ilona04-08-2015

Prachtige plek aan de haven

Een mooi hotel in de haven, de boten liggen letterlijk voor het hotel. Ruime kamers en vriendelijk personeel. Het betreft een aparthotel maar koken in je appartement zal wel lastig worden omdat het keukengerei zeer beperkt is. Het dorp is erg klein. Wij zaten hier maar enkele dagen, dan is het geen probleem. Wanneer je hier een hele week zit ben je er denk ik snel uitgekeken. Ontbijt is standaard, maar wel prima.

• 7Linda17-07-2015

Prima plek! Met wat ruimte voor verbetering.

De accommodatie is netjes en goed. Als je een studio hebt, moet je bijbetalen voor schoon linnengoed (€25 per keer). Zelf wassen in de wasserette kost €4,50 per keer. Bedankt voor alle tips. Dankzij eerdere beoordelingen waren we goed voorbereid. Waterkoker, kopjes, glazen en bestek hadden we zelf meegenomen. WiFi is aanwezig, maar snelheid en beschikbaarheid zijn zeer beperkt. Iedereen hangt rond de receptie om enigszins bereik te hebben. WiFi is wel gratis, als het je lukt om verbinding te krijgen. Een strandbedje kost €18 per dag. Een paar kilometer verderop in Taggia kosten strandbedjes slechts € 5,-. De studio is comfortabel en prima ingericht voor 2 tot 4 personen. (afgezien van het keukengerei). Het tweepersoonsbed is goed. Slaapkamer is ruim en voorzien van (kleine) tv. De badkamer is compleet en ruim. De accommodatie en omliggende tuin/terras worden netjes onderhouden. Personeel is aardig. Elke studio heeft een klein privé terras met zitje, waar je prima kunt zitten.

• 8Lammy29-08-2014

Mooi appartement op een mooie plek!

Een mooi appartementencomplex aan het eind van de haven met een eigen strand en ligweide. Lopen naar het centrum is goed te doen in ongeveer 20 minuten. Eerst langs de haven en dan langs de boulevard. Personeel van de receptie is erg behulpzaam, met Engels en/of Duits kom je een heel eind. (Sabine kan goed Duits en heeft ons goede tips gegeven voor uitstapjes!) Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar goed. De kamers zijn ruim en netjes. Wij hadden een kamer met keuken, slaapkamer met airco, badkamer met wc en douchecabine en een groot balkon. De bedden liggen prima en de matrassen zijn stevig. Keuken benodigdheden zijn minimaal aanwezig. Goede koelkast, geen koffiezetapparaat of waterkoker. De kamers worden 1x per week schoon gemaakt zo ook de wisseling van de handdoeken (1 badlaken en 1 dun katoenen doekje pp) TIP: zelf meenemen: extra handdoeken, keukenhanddoeken, theedoeken, vaatdoekjes, afwasborstel. scherp vlees/broodmes, aard. mesje, wokpan, roer en opscheplepels.

• 7Jurgen10-07-2014

kwakende kikkers :-(

Vanop het balkon een fantastisch zicht en in se geen gehorigheid, maar 's avonds wel een urenlange serenade van bronstige kikkers aan het zwembad dat afgedekt is... In dit 4 hotel wordt ook een onderscheid gemaakt tussen toeristen voor wat het ontbijt betreft : op het 1 ste verdiep is het wat chicquer dan gelijkvloers om te toeven + bediening is ook beter. Elke ochtend hetzelde ontbijt : witte pistoleekes, ham, kaas, salami en cervela. Eveneens perzik uit blik, gedroogde pruimen, maar nooit vers fruit en al zeker helemaal geen bruin brood op het benedenverdiep. Wel altijd vettige croissants en wat yoghourtpotjes allerlei. Al bij al pover ontbijt voor een 4?! Neem laatste 3 jaar altijd 4, maar zelfs in 3 in het verleden had ik meer afwisseling bij het ontbijt. Blij dat ik enkel verblijf + logies genomen heb. Eten is te belangrijk om als hotel hier niet meer aandacht aan te besteden. Een goeie dag start met een lekker ontbijt! Hier zien ze mij niet meer!!!

• 10Francesca04-09-2013

fantastico

Un hotel pulito, sul mare con personale accogliente e disponibile. Spiaggia sorvegliata con lettini e mare trasparente e pulito . Colazione abbondante da consumare sia all'interno in sala climatizzata che all'esterno praticamente sul mare. Ubicato nel porto turistico molto silenzioso ed elegante e vicino a località deliziose come San Bartolomeo al Mare, San Lorenzo al Mare, Cervo e Sanremo

Aparthotel Marina degli Aregai info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)