Hotel Park Suisse

ItaliëLiguriëSanta Margherita

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Suisse voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 6 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 6 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Park Suisse

• 1Es+Mi04-09-2015

Vreselijk slecht

Als je in de slaapkamer bent horen je heel duidelijk de buren. Echt heel slecht. Verouderd hotel, ziet er slecht uit. Heel erg duur hotel. 1 bier en frisdrank betaal je in dit hotel 9euro voor. Dit is onze laatste nacht in dit hotel. Vreselijk veel spijt van dit hotel!

• 10Sofie12-03-2013

Zalige overwintering en duikvakantie

In December 2012 zijn we een week naar Italië geweest om te duiken. Hiervoor genoten we van de speciale aanbieding in het Park Suisse hotel. We zaten spotgoedkoop in het nieuwe (en extreem luxueuze) gedeelte van het hotel en hadden elke dag 2 bootduiken, plaats zelf te kiezen. Het avondeten in het hotel was voor ons een menu omdat we in die promotie zaten. Aangezien in weinig lust was dit voor mij een probleem maar de ober stelde zelf voor om iets anders te laten klaarmaken voor mij. Ik moest maar zeggen wat. Op de kamer was geen water inbegrepen maar een fles meenemen van het restaurant mocht ook gratis. De stad zelf vond ik supermooi, al heb ik er weinig van gezien door al dat duiken. Van deze reis ben ik echt supertevreden! We waren wel zelf met de auto gegaan en hadden dus de mogelijkheid om de omliggende steden te bezoeken, dit is een aanrader!

• 9Pátkai András03-01-2013

Gyönyörű de pénz kell hozzá

Belvárosban de mégis csendes helyen. Kilátás pompás a tengerre a szobákból, nagy teraszok. A közvetlen környéktől el van zárva, egy mellékutcából lehet behajtani tulajdonképpen egy domboldalra, ami már a szálloda parkolója (zárható!!) A személyzet udvarias, de kimért. Ár/érték arányos. Étterme színvonalas. Szobák jól felszereltek, tiszták, gyakran - naponta jönnek rendet rakni.

• 8simone05-08-2007

Voor het 2e jaar hier geweest,het hotel is iets gedateerd maar was gedeeltelijk gerenoveerd. Vriendelijk en netjes personeel , het diner was erg goed keuze menu (ook aan te passen),geen grote porties maar wel 4-gangen. Wij hadden een mooie grote 4 persoons kamer met airco,die geen lawaai maakte,uitzicht prachtig over de zee . De badkamer was gerenoveerd.Kleine honden mogen mee (tegen betaling)dit is voor ons een pluspunt! De ligging is goed ,vlakbij het centrum, alleen zijn de parkeerplaatsen krap . Leuke plaats waar genoeg te beleven valt, s-avonds druk ,leuke terrasjes,winkels e.d. Volgend jaar weer!

• 7Sylvia29-08-2005

Verzorgd, maar ook wel minpuntjes. Hotel is 50 jr gel. gebouwd en nog steeds vrijwel geheel in dezelfde staat. Bij ons was de badkamer gerenoveerd, maar bij onze kinderen was hij nog origineel. Bediening matig. Je bord, meedere malen, al weg halen terwijl je de laatste hap nog niet weggeslikt hebt... Eten voldoende, maar niet super. Erg weinig groente bv.( één groentelepel p.p.) Wel eens warme zilveruitjes gegeten als hoofd-groente, of tomaat gevuld met paneermeel? Boxsprings op onze kamer wel erg goed. En het uitzicht vanaf ons balkon was helemaal geweldig!! (Kamer op de 6e verdieping met zeezicht!) We keken uit over het stadje en verder over de zee en diverse baaien met andere plaatsen in de omgeving. Kamer van onze kinderen voor dezelfde prijs geboekt, ook met zeezicht, maar hun uitzicht was stukken minder (aan de zijkant van het hotel). Met slechts gedeeltelijk zeezicht.

• 7HTK20-07-2005

Prima ruime kamers, (wij hadden met balkon) ,prachtig uitzicht.Zwembad ook mooi, jammer dat alles er een beetje verwaarloosd uitziet.Eten is hier perfect.

• 7Robert Hoogenboom01-06-2005

Hotel is op zich schitterend, maar een beetje vergane glorie. Kamers zijn groot, maar met name aan de badkamer en de gekozen kleurstelling/inrichting van de kamer kun je zien dat het niet meer tip-top modern is. Ook redelijk gehorig. Service is prima, eten is goed, prijs prima.

Hotel Park Suisse info

• VerzorgingAll inclusive