Hotel Helios

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Helios

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Helios voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Helios in het Nederlands

Bijzonder vriendelijke personeel

Miriam
4-8-2011

Ontbijt was pover, maar de ligging en de vriendelijkheid van het personeel was goed tot zeer goed.

Gereisd Met partner in juli 2011

Zeer slecht, onbeschoft aan de bali.

Theo Santon
10-8-2009

Voor deze prijsklasse 250 Eur/nacht enkel ontbijt,was de kamer klein. Bij aankomst moesten wij onze koffers zelf naar de kamer brengen. 1 nacht garage kost 25 Euro. Aan het zwembad werden we tot 3 maal toe van onze plaats gegooid door de badmeester (plaatsen voor betalende klanten gingen voor). Onze kaartjes(afgegeven aan de bali)zijn nooit thuis bij kennissen toegekomen, ze hebben ze zeker in de vuilbak gegooid.Dit kan niet .

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Privé strandAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios in Santa Margherita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.