Hotel Fasce

Hotel Fasce

We hebben een aantal aanbieders voor Fasce voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fasce in het Nederlands

2008

Na een reservering betaalden wij 130 euro voor twee Die is

Esther
4-6-2008

Na een reservering betaalden wij 130 euro voor twee overnachtingen. Die prijs kwaliteit verhouding is oké, het is tenslotte een exreem dure regio. Echter de normale prijs was 110 euro per kamer per nacht, dit is naar mijn mening echt aan de hoge kant. Het hotel ligt in een buitenwijk, de boulevard is in 10 minuten lopen te bereiken. Wij hebben de auto twee dagen op de privéparking gezet, wat 18 euro per dag extra kost. Draadloos internet kost 5 euro per dag, ons wachtwoord was Melbourne ( ;-)) Leuk familie achtig hotelletje met wat oudbollige kamers en een extreem kleine douche/badkamer. Kwartiertje van Portofino vandaan en een uur rijden vanaf Cinque Terre.

Gereisd Met partner in Wed Jun 04 2008 18:19:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fasce in Santa Margherita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fasce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.