ItaliëLiguriëSan RemoResorts San RemoVakantiepark Villaggio dei Fiori

Vakantiepark Villaggio dei Fiori

ItaliëLiguriëSan Remo

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Villaggio dei Fiori voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 66 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 66 reviews
  • 7Activiteiten
  • 8.9Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

67 Reviews over Villaggio dei Fiori

• 8Sheila10-08-2021

Super fijn gehad!

Prachtige groene camping met tropische planten. Aan een mooie baai met helder water, privé strand, gratis ligbedjes, niet overvol in het hoogseizoen. Er lag wel een hoop gedroogd zeewier op het strand, het was beter als dit weggehaald word. Voetbalveld sluit om 19.00 (waarom?) Zoutwater word uit de zee gefilterd en in het zwembad gepompt. Heerlijke temperatuur en zwembad word goed schoongehouden. Sanitair is super schoon, regendouches, warm water en gratis. Animatie iedere avond, vooral voor de kleintjes, grote kinderen vermaken zich ook wel. Jammer dat er voor 12+ geen disco is. Restaurant is prima maar verwacht er niet veel van. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Plekken zijn op steen, ff zoeken waar de haringen erin te slaan maar dik in orde. De weg naar San Remo staat altijd vast (die hoor je ook s'nachts) Neem een fiets mee! Carrefour 5 min lopen.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Simona16-09-2018

Bellissimo

La location, la pulizia, il personale sempre gentile, Sanremo e tutta la Riviera. La pista ciclabile, un sogno

• 7Toon05-08-2018

Prima camping

Mooie, nette camping. Uitzicht op zee, vanaf campingplaats. Plaatsen aan de kleine kant. Sanitair netjes en voldoende. Zoutwater zwembad. Prachtig vlak fietspad vlakbij camping.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Jessica11-06-2018

Mooie camping

Camping met veel tropische planten en een aantal plekken met uitzicht op zee. Alles bestraat, geen plekken met gras. Prima zwembad en gezellig terras bij het restaurant. Altijd een sanitair gebouw vlakbij, die van ons had een fijne regendouche, alles zag er netjes en schoon uit, zag vaak schoonmaak in de weer. Speelgedeelte voor kids. Strandje dat erbij hoorde vond ik niet veel, zag er niet gezellig, wellicht omdat er niemand lag omdat het bewolkt was. Prima geholpen aan de receptie. Wel fiets nodig om naar centrum te gaan. Vond 55€ per nacht voor het laagseizoen wel te prijzig.

• 8Paulette06-03-2017

Fantastische vakantie !

De vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel is mij zeer bevallen. Zowel van de meisjes in de bar als aan de receptie en het info point. De camping heeft een prachtige ligging ! Vlak aan zee , en toch maar 2,5 km van het centrum van Sanremo, waar je naartoe kan fietsen langs een prachtig fietspad! Wij hadden een mobilhome gehuurd , gelegen in een tropisch park ! Heel fijn uitgerust, met een grote TV ! En een reuze douche ! Op het terras fijne tuinmeubelen die ik thuis zou willen ! Fijn zwembad met jacuzzi ! Wat wil je nog meer ? O ja het restaurant ! Lekkere keuken, fantastische desserts ! Ook de pizza die je kan uithalen ! Ik beveel het iedereen aan , een zeer fijne ervaring. We komen zeker terug !!

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Ewald und Marianne Huck25-01-2017

Villaggio dei Fiori zu empfehlen

Gesamte Anlage Top, Personal freundlich und kundenorientiert, Ausflüge mit Minibus ein Traum, Reisebegleitung auf sehr hohem Niveau, Informationen und hilfsbereitschaft ein Satz. So sollte es sein. Am wenigsten hat uns gefallen das unser Urlaub zu kurz war

• 10Linde08-01-2017

Super

Phantastische Anlage direkt am Meer, vom ganzen Platz aus hat man einen außergewöhnlichen sensationellen Blick auf Korsika. (ich war übrigens im Winter da) Für mich übrigens kein Winter, im Dezember musste ich die Heizung ausschalten über 20 Grad. Die Mobilheime sind nagelneu, modern, supersauber und mit Parkplatz. Ein Paradies nicht unweit von zu Hause.

• 3Mirthe Kanters11-07-2016

gillend weggerend

Het lijkt één grote grap, deze camping. Wat slécht! De ontvangst was prima, maar daar bleef het bij. Superkleine plekjes voor onze caravan (3 bij 5) en allemaal rechte hokken naast elkaar. De auto's stonden overdwars daarvoor per plekje, dus geen uitzicht. Alles was bestraat, zelfs het tentenveld vooraan. Als je caravan op je plekje stond, had je nog één bij drie meter over om je stoeltjes te zetten tussen de cobblestones, niet lekker zitten en hobbelig. Hele straatbeeld enkel steen, raar zo bij de tenten. Het gaf ons de indruk in het Oost Berlijn van voor 1980 te zijn. Trieste bedoening. Toch betaalden we voor dit lullige kampeerplekje 70 euro per nacht. De douches waren schoon en warm. De animatie was vreselijk. Er was een strandfeest voor de jeugd en de discomuziek was niet hard maar snoéihard en geen discostampers maar vette hiphop tot zeker middernacht. Het meubilair trilde binnen. Het restaurant zag er supergezellig uit en was niet duur, maar de bediening was chagrijnig en onbekwaam. We kregen ons hoofdgerecht vóór ons voorgerecht en de serveersters waren chagrijnig dat we het terugstuurden. Toen ons voorgerecht uiteindelijk kwam, moesten we zeker vijf minuten voor onze dampende borden wachten op ons bestek. Enzovoorts tot de rekening kwam... Heel vreemde camping en onze meest negatieve ervaring ooit.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 10Frederik25-06-2016

Goed gelegen met alle faciliteiten,anematie,zwembad,restaurant. Zeer mooie kamers in houten chalet met badkamer en aircondition Monaco 30 min. Menton 20 min. veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 9Astrid11-08-2015

Goed maar niet voor gezinnen met kinderen

We hebben een stacaravan gehuurd met airco. Helemaal perfect maar dat mag ook wel voor die prijs. Voor kinderen is het voetbalveld alleen geopend van 9:00 tot 13:00 en van 16:00 uur tot 18:30. Buiten deze tijden moet je 10 euro per uur betalen. Niemand heeft in die weken de baan gehuurd zover wij hebben gezien. Die tijden dat je niets hoeft te betalen is het te warm om te voetballen. Daarom geen ontmoetingsplek voor de jeugd. Weinig Nederlanders en Duitsers op de camping. Wij vonden het niet erg maar onze zoon van 13 wel. Er waren veel Italianen, Fransen, Noren en Denen.Als al Nederlanders zag, waren het vooral 60 plussers. Het is een nette mooie camping. Zeker voor herhaling vatbaar. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Dagje Monaco, walvissen en dolfijnen spotten vertrek vanaf San Remo haven, Dolce acqua en Albenga. San Remo is ook erg gezellig. Op zondag kan je gratis parkeren in San Remo. Aan de rand van het centrum is er plek genoeg.

• 2Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden