Hotel Paradiso

ItaliëLiguriëSan Remo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Paradiso voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 9 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Paradiso

• 10Lore en Patchke16-05-2016

Hier ga ik zeker terug

Persoonlijk vond ik dit een zeer goed hotel. 11 op 10 voor mij. Aangekomen om 10.30 's morgens en vriendelijk onthaald door Massimo achter de balie. Kamer was onmiddellijk beschikbaar dus dat was ook geen probleem. Hotel is wat hoger gelegen, daar het voor mensen die slecht te been zijn, iets minder is, maar dat weet je op voorhand. Kamers uitgerust met douche, wc en haardroger. De bedden en kussens waren ook goed. Het ontbijt was ook super. Keuze uit toastbrood, broodjes, beleg, ( ham, kaas, salami ), koffie, melk, cornflakes, noem maar op. Nogmaals, smaken verschillen maar over dit hotel is er voor mij niks op te merken. Hotel ligt op goed 1 km van de stad en het casino af.

• 5Maurizio Salmasi08-05-2012

Cosí cosí

L'Hotel Paradiso, in San Remo, é una classica struttura italiana. La posizione é buona e tranquilla a 5 minuti a piedi dal Casinó. L'edificio é piccolo e vecchio almeno quanto l'arredamento. La gestione é di tipo familiare come una volta. La colazione é tendente al misero, il ristorante non l'ho provato. La mia stanza aveva la moquette con evidenti bruciature di sigaretta, dell'arredamento ho già detto. Impeccabili le pulizie. Accettabile comunque nel complesso non fosse stato x l'ascensore il quale é vecchio come il resto e rumoroso da paura e se ti capita la camera troppo vicino come é successo a me non dormi e alle sei ti trovi a fissare il soffitto. Peccato, potrebbero investirci di piú. Non penso di tornarci.

• 7Madeleine12-08-2009

Prima uitvalbasis voor San Remo en omgeving

Oud maar goed onderhouden hotel. Kamers met zeer kleine badkamer (douchebak 60x60) maar met balkon (alleen aan de zuidkant). Er zijn ook grotere 3 pers kamers met grote badkamer (foto Touroperator). Prachtig uitzicht op park en daarachter de zee. De bediening is prima. HP is € 15 extra alhoewel op de menukaart € 30 staat. Diner is simpel 3 gangen menu. Ontbijt is goed maar verwacht geen Engels ontbijt met eieren enz. Receptie is vriendelijk maar je moet alles vragen. Ook wij hadden strandstoelen maar dachten bij het zwembad. Je moet er om vragen bleek de laatste dag. Niet elk reisbureau heeft dat in het pakket. Het hotel ligt net buiten het zeer drukke centrum van San Remo (ca 10 min lopen of met de bus). Een hellende weg (ca 450 m) naar het hotel. Die weg komt uit op een zeer drukke weg langs de kust. (niet hoorbaar bij het hotel),de boulevard en de bushalte. Koop bij het busstation een weekkaart voor weinig geld. Kan je in heel Liguria met de bus.

• 5liz29-07-2009

Nu een 4* hotel maar dit zeker niet waard!!

Om te beginnen is het personeel niet al te vriendelijk! Harde bedden en zeer eenvoudige kamers! Zwembad niet veel bijzonders en het ontbijt is karig! Privestrandje is best stukje lopen, voor een ligbed moet je extra betalen. Ligging is prima...

• 8Dick Slaats11-07-2008

hotel waar veel kan en niets moet

personeel is erg vriendelijk en staat altijd klaar. Zwembad heel de dag beschikbaar, met ligstoelen, handdoeken en parasols, zelfs een lifeguard. Gezellig terras bij het zwembad, helaas geen animatie 's avonds, maar het is dan ook een familiehotel. Als je wat wilt, moet je gewoon even vragen; je wordt niet steeds lastiggevallen met de vraag of je nog wat wilt hebben. Na verloop van tijd hoef je zelfs je kamernummer niet meer te zeggen. Diner van 3 gangen, steeds afwisselend met keus uit vlees of vis, maar we zijn wel in Italië, dus pasta is er altijd bij. Dessert 3 keuzes of anders indien mogelijk.

Kortom, wij (4x 50+) hebben zeer genoten en hadden het zeer naar ons zin. Een aanrader vinden wij.

• 7Evert27-06-2008

Hotel ligt op mooie plek. Rustig en tevens saai omdat er geen enkele activiteit wordt georganiseerd. Obers staan op de automatische piloot. Receptie vriendelijk. Ontbijt niet buitensporig.Je kunt om een ei vragen. Diner erg karig wat betreft de porties. Er is keuze uit twee menu's. Anders niets als je keus er niet bij is. AAnrader om hotel te boeken zonder diner. Men vraagt 32,50 voor weinig aanbod. Gratis wifi is pluspunt. Verder hadden wij een kamer met balkon wat heerlijk is om even uit te kunnen blazen. Parkeren in garage. Pas op dat je niet klem wordt gezet . Eigenaar van voertuig moeilijk te achterhalen omdat er geen lijst met kentekens wordt bijgehouden. Kan anders alleen bij de boulevard tegen betaling parkeren (circa 200 meter).

Conclusie....Als je van rust houdt en geen hoge eisen stelt is dit een aardig hotel.

• 7Kim en Kres16-06-2008

Mooi hotel, 3 minuten lopen naar de boulevard (via hellende weg), 5 minuten naar het bijbehorende prive-strandje. Kamers zijn eenvoudig maar verzorgd. (met balkon aan voorzijde) Menu in hotel is erg duur. Aan de haven zijn prima eettentjes te vinden voor weinig geld. Strand is erg kindvriendelijk. Personeel was niet overdreven vriendelijk. San Remo is leuk voor een paar dagen.

• 6riet smits01-08-2007

het eten is zeer slecht half pension geld niet waard s avonds kun je niet eens een drankje krijgen of het moet uit de minibar op de kamer zijn er is s avonds ook helemaal niets georganiseerd voor de gasten personeel is een beetje stug maar als je iets vraagt doen ze wel hun best wij zullen hier geen 2e keer meer heengaan

• 8Helen22-01-2007

Enorm goede sfeer, heel vriendelijk personeel en ook heel veel Nederlands sprekende mensen. Leuk zwembad waar meestal wel plaats is, en ook gratis stoelen en parasol aan het strand (dat wel heel klein is, niet erg diep). De kamers zijn wel niet zo mooi en nogal klein. Het eten vond ik niet goed. Heel simpel, niet Italiaans genoeg.. Sanremo zelf heeft heel veel mooie winkeltjes en is ook 's avonds heel gezellig, en niet zo heel erg ver stappen. De promenade is ook prachtig. 10 voor de sfeer en de omgeving dus, het eten en de kamer heel wat minder.

• 8LindaJustin02-08-2006

Gezellig hotel met lekker zwembad met wat ligstoelen. Klein, maar eigenlijk altijd plek bij het zwembad. De kamers zijn niet zo groot. Hotel is behoorlijk oud. Wel netjes, maar alles ziet er erg gedateerd uit. Ligt op een centrale plek in San Remo, dicht bij het strand. Via het hotel krijg je 2 bedjes en een parasol bij een strandtent. Service goed, ontbijt niet uitgebreid, maar wel prima. De garage onder het hotel is erg smal, inpakeren is best lastig. Hotel is wel een beetje saai. Er is 's avonds bijvoorbeeld niets te doen. Via andere gasten hoorden wij dat half pension niet je geld waard is. Hotel ligt aan het einde van een schuine helling en is daardoor moeilijk te bereiken voor minder validen.

Hotel Paradiso info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij