Hotel Milano

HotelWeer vandaag31°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Milano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Milano

molto carino

silvia
31-7-2011

camere confortevoli e pulite, colazione a buffet anche fin troppo accurata e abbondante, struttura molto antica con qualche lavoretto da fare ma tutto sommato è in centro, vicinissimo a tutto, stazione dei treni, dei bus, casinò, spiaggia, ariston.

ho saputo che i signori che gestiscono sono i nuovi gestori.

beh complimenti e buona fortuna perchè siete veramente simpatici.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milano in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Milano scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.