Hotel Grand & des Anglais

Hotel Grand & des Anglais

6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand & des Anglais voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Grand & des Anglais in het Nederlands

2008

mooi,maar slecht eten, ennog slechtere service.

Herman&Vandamme
6-8-2008

Op de kamers niks aan te merken, maar de service, amaai!! Het moest allemaal snel gaan blijkbaar, en het eten zelf was beneden alle peil.Al beter gegeten in een 2 sterrenhotelleke.Kwam je na 8 uur in de eetzaal, was het ontbijt al afgeruimd, al kon je er in principe tot 10 uur ontbijten.Met veel tegenzin kreeg je dan een paar broodjes, en zelfs geen beleg meer,buiten wat confituurkes.Die zien ons nooit meer terug, zeker weten!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2007

Als je van nostalgie houd is het een heel mooi hotel

Fam. Nijsink
8-8-2007

Als je van nostalgie houd is het een heel mooi hotel. Personeel is erg aardig en ze proberen je het zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Kamers: Groot en ruim.

Schoonmaak: Elke dag perfect.

Eten: Zag er allemaal tot in de puntjes uit. De bediening is prima. Elke dag kan men kiezen uit 3 voor/3 hoofdgerechten of 2 nagerechten. De voorgerechten bestonden elke dag uit noodles en pasta's of soep. Het ontbijt was minder dan wij gewend waren maar wel goed.

In de stad is er voldoende gelegenheid om lekker te eten of een terasje te pakken. Vooral het oude gedeelte van de stad is ook de moeite waard om te bezichtigen incl bezoekje aan het casino.

Honden mogen niet aan het strand. Wij hebben gelijk een strandtent opgezocht aan het publieke strand en daar mochten wij met onze hond zitten.

Ons gezin incl.hond hebben 14 dagen genoten van het hotel.

mvg Fam. Nijsink

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

Dit 110 jaar oude hotel wordt momenteel verbouwd

Anneke
30-7-2006

Dit 110 jaar oude hotel wordt momenteel verbouwd. Dit resulteerde in nogal wat geluidsoverlast vanwege slijptollen e.d. De kamer waarin wij verbleven was mooi, (zeezicht). De airco werkte niet. De badkamer was recentelijk vernieuwd, maar spoeling van de toilet functioneerde niet goed. Deze werd echter dezelfde dag nog door de vriendelijke concierge van het hotel gemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is goed. In dit hotel is (nog) geen internetfaciliteit voor gasten aanwezig. Het strand is een regelrechte ramp. Allemaal kleine afgebakende stukjes, waar je een stoel kunt huren. 80% van de stoelen blijft leeg. Er is slechts een miniem stukje vrij strand, waar badgasten als sardientjes in een blik tegen elkaar liggen. Dit hotel is geschikt voor 1 of 2 nachten, maar een verblijf van een week in San Remo is gewoon echt te lang. Niet doen dus. De mondaine badplaats San Remo bestaat al lang niet meer. Het is echt vergane glorie.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

vergane glorie

Jos
25-8-2005

vergane glorie. service op Russisch staatsniveau. maximaal 2 sterren waard. Zou verboden moeten worden om 4 sterren te voeren ! Veel te duur voor het gebodene

Gereisd Anders in augustus 2005

Hotel ziet er in de gids goed uit doch blijkt oud en te In

ent
18-7-2005

Hotel ziet er in de gids goed uit doch blijkt oud en redelijk gedateerd te zijn. niet goed bijgehouden. In eerste instantie kamers gekregen die zeer oud waren maar na klagen is gebleken dat dit kamers waren voor mensen op doorreis. na klagen en een gesprek met de hostess en de directie een upgrade naar ander kamers gekregen. De gangen en kamers ruiken zeer muf en het is redelijk vergane glorie. Erg jammer dat dit hotel niet goed is bijgehouden. Bij de balkondeuren bladdert de verf. Personeel doet goed zijn best maar het is het allemaal net niet. De ligging is redelijk goed tegenover het strand. Wij zijn hier geweest in augustus 2004. Jammer maar geen aanrader voor een relaxte vakantie in San Remo. De hostess gaf ook toe dat er toen het hotel ernaast was gesloten om het te moderniseren omdat het redelijk vervallen is en dat er waarschijnlijk meerdere hotels zouden volgen.

Gereisd Anders in Mon Jul 18 2005 20:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi koloniaal hotel, dat de vroegere "grandeur" van San

Seculier Guy
15-6-2005

mooi koloniaal hotel, dat de vroegere "grandeur" van San Remo beklomtoond. De prachtige ligging is een pluspunt! Het personeel is er zeer vriendelijk! De keuken is er verzogd. Misschien is het ontbijt iets minder dan we gewoon zijn...

Gereisd Anders in juni 2005

Mooi hotel in koloniale stijl,verzorgd en proper!Ligging 5

Cathleen Seculier
15-6-2005

Mooi hotel in koloniale stijl,verzorgd en proper!Ligging is perfect;direct aan dijk en 5 min van centrum.Doordat het hotel op een heuvel ligt,heb je prachtig zicht over San Remo en het water.Keerzijde van de medaille:je hebt hoop trappen of een steile weg(manoeuvreren met de wagen!)te beklimmen,voor ouder mensen misschien een probleem?Kamers zijn netjes en groot;1p.kamer is eigenlijk kleine 2p.kamer met dubbel bed.Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt is minder copieus dan we bij ons gewoon zijn,maar naar Italiaanse normen goed.Avondeten zeer lekker! Enig minpunt:geen zwembad.Daarentegen is er wel zeer mooie tuin waar je op warme dagen de schaduw kan opzoeken.Zwemmen kan natuurlijk wel in zee:betalend strand net tegenover het hotel,publiek strand iets verder.Vanuit San Remo kan je(eigen wagen of openbaar vervoer)prachtige uitstappen maken naar Monaco, Genova,...

Gereisd Anders in Wed Jun 15 2005 11:17:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand & des Anglais in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand & des Anglais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.