7,8

5 reviews over Hotel Europa Sanremo in het Nederlands

Geen familie hotel

Xander
30-5-2016

Hotel Europa is leuk voor 2 of 3 nachten. Het is er zeer luidruchtig, voornamelijk door het casino welke 24/7 open is. Het ontbijt is goed voor Italiaanse begrippen, goede cappuccino en een ruime keus aan broodjes en beleg. Het is zeker geen familie hotel. voor kinderen is er niets te doen. geen speeltuin/kamer of zwembad. Ook het betaald parkeren viel tegen. Dit stond bij het boeken nergens vermeld. Van 08:00 tot 20:00 uur moet je betalen, 8 euro per dag of 1.50 per uur. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar spreekt slecht of geen Engels. Wij hadden kamer 421 aan de kant van het casino. deze was zeer ruim met een ruime badkamer met bad. dit is 1 van de 4 kamers aan deze kant met een klein balkon. de rest heeft dus geen balkon. De ligging is voor het bezoeken van de omgeving goed. Monaco op 40 minuten en Cannes op 55 minuten rijden is goed te doen. Een rit binnendoor naar Dolceacqua is zeker de moeite waard, je snapt dan goed wat ze bedoelen met Bloemenrivièra. De Kamer word elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De kamer zijn wel gedateerd. Door de rolluiken kun je deze goed donker maken en houden. De bedden zijn vrij hard. je voelt de vering van het matras als je gaat slapen. wij hadden zelf bedden goed mee en hebben het beddengoed vandaar gebruikt als tussenlaag. Beneden in de straat aan de kant van het casino zit een klein restaurantje genaamd Insomnia. Leuk personeel en goed eten voor weinig!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig hotel

de Jager
10-3-2014

Alles dik in orde: liggen uitstekend! Voorzijde uitzicht op zee en palmbomen, achterzijde Casino. Alles op loopafstand, tip: ga niet naar het gratis strand recht ervoor maar loop 200 mtr de boulevard af en betaal €3,00 voor een superstrand met een uistekend eettentje en luxe ligbedden en parasolls. Hotel ademt de oude sfeer uit, gelijk het Casino. Kamer ruim en schoon, service uitstekend en eten 1e klas - dit in tegenstelling tot veel van de restaurantjes in Sanremo.... Al met al super vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Hier kan je een goede nachtrust vergeten

Magda Gevaert
12-9-2013

De kamer was voldoende groot, en de badkamer voldeed, maar te veel straatlawaai. Wij hadden nochtans geen kamer met zeezicht gekozen, omdat langs die kant een drukke baan lag, maar we kregen toch een kamer toegewezen langs de straatkant

Gereisd Met partner in juni 2013

Fantastische ligging.

Hilda Evers
6-8-2013

Beetje gedateerd maar wel schoon hotel op een prima plek voor een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in juli 2013

Fantastisch hotel

Gino
29-7-2012

Aangezien we een kustvakantie geboekt hadden, had ik mij voorgenomen om elke dag vis te eten. Dit heb ik dan ook gedaan, ik heb er geen spijt van. Het eten is echt superlekker en gevarieerd. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer. Zeer vriendelijk personeel. De bewaakte parking was ook interessant. Wij hadden een kamer met zicht op zee, airco, en gratis draadloos internet op de kamer. De andere kant van het hotel had je zicht op het casino.

Gereisd Met partner in Tue Jul 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa Sanremo in San Remo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa Sanremo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.