Hotel Eden San Remo

3.3OnvoldoendeScore uit 4 reviews

3.3OnvoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Eden San Remo

• 4henk en marga14-08-2009

Bijv. " of "Dit nooit meer"

Nooit meer'Bij het hotel Eden te zijn aangekomen,en de kamers bekeken sloeg de schrik om ons hart.Wat een smerige en achterstallige bende.schimmel in de badkamer ,kots uit wastafel,wc borste met resten.bedden matras 20 cm tekort.balustrade om je tegen het vallen naar buiten te beschermen zat los.Kregen de indruk dat hier nooit wat aangedaan wordt.Daar waar we wel om hadden gevraagd.Sorry was bang om een of andere virus of bacterie op te lopen.moesten er een nacht slapen van wege een lange autorit.andere ochend zijn wij vertrokken ,kreeg de indruk dat ze dat niet echt veel deed .niet eens een excuus of iets dergelijks.Sorry maar laat hier maar eens een reiragent[e] naar kijken alvores zij het in een mooi vakantie boek plaatsen met mooie foto,swij waren er 08-08-2009.

• 1j.heijdra10-08-2009

nooit meer

dit hotel is een aanfluiting voor touroperator haal het gelijk uit jullie gidsen als je je goede naam wilt behouden wat een oud en vies vervallen hotel personeel was niet echt vriendelijk toen ze van ons hoorde dat we kamers met een dikke laag stof en kots van een ander niet zo leuk vonden waren ze niet echt vlot om hier iets aan te doen.NOOIT MEER NAAR DIT HOTEL EEN VARKENSSTAL IN NEDERLAND IS SCHONER!!!!!!!!!!!!!

• 1Frits Dolleman01-06-2009

Nooit meer, smerig , vervallen

Als men de folder ziet denkt men, ziet er goed uit, netjes in de verf etc. Bij aankomst een grote desillusie. Verveloos, verrotte kozijnen, vloerbedekking kapot en enorm vies. Badkamer minimaal en vol met zwarte schimmel. Matrassen 15 cm korter dan het bed. Keuken smerig en toen we aankwamen zat er een persoon aan een werkblad te slapen. Rond het zwembadje een paar plastic stoelen en een donker terras met dezelfde plastic stoeltjes. We zijn direct omgekeerd , dus geen idee van de service en het eten. Geboekt via Neckermann

• 7Debbie en Richard20-09-2006

Mooi hotel, alleen erg gehorig. Nadeel is dat het hotel wel een eindje van het centrum af ligt, ca. 1 km. Service is goed, sfeer is leuk, klein team qua personeel, dus steeds dezelfde gezichten. Niet al te commercieel ingesteld, gezellig.

Hotel Eden San Remo info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij