Aparthotel Residence La Meridiana

ItaliëLiguriëSan Bartolomeo al Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Residence La Meridiana voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 24 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 24 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Residence La Meridiana

• 4Bas Samsom25-08-2018

Verschrikkelijk!

Verschrikkelijk slechte, doorgezakte bedden, waar je stangen in je rug voelt en vering kapot is. Versleten interieur: bank met vlekken en rafels, bad waarvan de glazuurlaag zover is afgesleten dat vuil niet te verwijderen is. Direct voor het complex staan vuilcontainers, die met veel lawaai worden geleegd. Vuilniswagen komt elke dag meer keren per dag (apart voor elke soort afval) omdat containers te klein zijn. Bij warm weer in de zomer komt de vuilnisman 's nachts, bijv. om 4 uur. Op z'n kop keren van de glascontainer door de vuilniswagen geeft een enorm dreun. Over de weg van het complex naar het strand lopen is gevaarlijk: 1 auto breed, maar verkeer komt van 2 kanten. Door muren aan beide zijden moet je op het asfalt lopen. Er wordt hard gereden, maar door bochten is er geen zicht. Het zwembad en de bloemen en planten zijn de enige pluspunten van deze accommodatie.

• 3Bruno25-07-2017

slecht

douche voor kabouters, naar het wc is een gevaar daar er bij veel wind een raam in je gezicht kan komen, op het terras hoor je de plonsen van het geen door de buren wordt achtergelaten in de pot, 20 euro per week voor een parking die alleen door buitenlanders worden betaald want de rest rijd gratis binnen met een druk op de knop door familie of met eenders welk voorwerp in het gleufje van de sleutel kan, terras veel kleiner dan er word voorgesteld, zeer lawaaierig.

• 10Bloemers17-03-2016

Herhaling vatbaar!

In augustus geweest. We waren blij dat er een heerlijk zwembad was want het was heet! Leuk appartement, heerlijk rustig. Je loopt zo het levendig centrum in. Je kan vanuit hier alle kanten op en het prachtige regio ontdekken. Voor ons, herhaling vatbaar!

Dajana, Director, 10-06-2017

Thank you very much for your kind words. We hope you visited Cervo, near here.

• 9Fam Smith11-02-2016

Geweldig!

Het was hier geweldig! In september geweest met onze kinderen. Prima appartementen met eigen tuintje! Ideaal met de kleine kinderen. Tip: lekker eten in het naastgelegen restaurant!

Mario, Director, 14-02-2016

Thank you for your feedback , it is very important for us and for the other guests.

• 9Familie Kuijpers09-02-2016

Heerlijk ontspannen!

We zijn hier geweest in juli voor 8 dagen. In 2 woorden: heerlijk en ontspannen! Overdag steden bezoeken, daarna lunchen in het appartement en dan lekker luieren in het zwembad! Goede faciliteiten, uitstekend restaurant ernaast en vriendelijke personeel! Een echte aanrader!

Mario, Director, 14-02-2016

Thanks for the review. One more reason to continue to improve.

• 9Claudio06-02-2016

Bella esperienza con la famiglia

Siamo stati una settimana a settembre. Accettano anche gli animali, dettaglio per noi importante. Avevamo un appartamento con un grande terrazzo per mangiare fuori. La piscina è fantastica .C'è il bar che fa piattini e panini a pranzo . Ottimo il ristorante .Si possono usare le bici gratis, wifi ok . Per una famiglia con bimbi piccoli è ideale .E' possibile prenotare direttamente dal sito della Meridiana , ci sono offerte di vario tipo . Lo consigliamo

Mario, Director, 06-02-2016

Grazie per aver scritto questo giudizio molto positivo , è davvero un incentivo a fare sempre meglio .

• 8Berghuis18-01-2016

Prachtige nazomers verblijf in een aardig onderkom

Begin sept 8 dagen verbleven in Residence La Meridiana. Onze kamer lag op de begane grond en was netjes en eenvoudig ingericht. Slaapbank in de woonkamer was prima, zoals ook de 2, 1 pers bedden. Beide vertrekken hadden Airco. Badkamer netjes, alleen douche was erg krap. Trappenhuis is gehorig, maar met de huidige gasten hadden we geen last van. Konden ons voertuig in de directe omgeving van het hotel gratis kwijt. Bediening aan de receptie was gastvrij. Hadden ook nog een eenvoudige tuintje, waar we konden ontbijten of tegen de avond een wijntje in de avonden konden drinken. Ligging was prima, alsmede de omgeving. In de directe omgeving veel leuke Italiaaanse restaurantjes. Ideale locatie voor dagtripjes naar oa Monaco, Dolfijnen spotten in Genua, of naar Cinque Terre. Met heen en terug reis wel zo'n 3000 km gereden. Gezien prijs /kwaliteit absoluut geen verkeerde keuze geweest. We hebben een heerlijke week gehad met schitterend nazomer weer. Willen het zeker nogmaals doen.

• 8scholten31-07-2014

Rustig complex op loopafstand van het strand

Kleinschalig appartementencomplex, met voldoende faciliteien voor een ontspannen vakantie, zoals tennisbanen, speeltuintje, fijn zwembad, gratis gebruik van fietsen en voortreffelijk restaurant. Appartementen varieren erg qua ligging en grootte. In eerste instantie kregen we een appartement toegewezen gelegen naast de receptie(straatkant) waarmee we niet accoord zijn gegaan. Vervolgens een appartement met ruime veranda en meer privacy. Inrichting voldoet prima, alles is netjes schoon. Vooral de 2e week toen het complex vol zat, was het wel erg gehorig hetgeen soms irritaties opwekt. Grootste nadeel waren echter de muggen.

Mario, Director, 07-02-2016

Thanks for the nice review , for us it is important to receive feedback from our customers . We are pleased to have been able to fulfill your request for change of apartment , which is usually difficult .There sorry for the noise and the mosquitos but in summer are inevitable

• 8Hans25-05-2014

Mooi complex op loopafstand van kiezelstrand.

Ruim appartement met grote badkamer, maar wel een kleine douchecabine waarin je je kont bijna niet kunt draaien. Ook buiten het appartement voldoende ruimte om lekker te zonnen. Voor mensen die wat moeilijk ter been zijn, zijn de vele trapjes misschien lastig. De borg van 150 euro vond ik rijkelijk veel, maar die krijg je normaliter bij vertrek - na aftrek van schoonmaakkosten en elektriciteit - wel weer terug. Het grootste nadeel vond ik echter het feit dat het wel gehorig is. Bijvoorbeeld Het verschuiven van een stoel of bed en het doen van een plas klinken hard door.

Mario, Director, 07-02-2016

Thanks for the review. It is right for showers , in fact, the new ones are more big .Is better to pay the deposit by credit card because it is not a withdrawal and you can keep the cash on hand . In summer a little noise is inevitable .

• 6Hans22-05-2014

Veel extra kosten

Wij waren met twee personen in de meivakantie van 2014. Accommodatie is oke. Wel veel trappen. Borg is 150 euro. 1 km naar strand lopen. En 2 km naar Diano Marina. Met de auto kun je leuke tochtjes maken in de omgeving. De douchecabine is wel erg klein; dikke mensen kunnen er volgens mij niet in! Eindafrekening na 1 week was een koude douche: 40 euro voor de schoonmaakkosten en 15 euro voor de elektriciteit! Tezamen dus 55 euro. Erg veel mijns insziens voor 1 weekje! Zeker als je bedenkt dat je maar met twee personen gebruik hebt gemaakt van de accommodatie.

Mario, Director, 09-02-2016

Thank you for your review. Payment of the deposit and extra charges are reported when booking so there can be no surprises .The final cleaning is a flat fee and the electricity is on consumption. We are changing some showers and the new ones are more big . There are free bikes and Marebus free for going to the beach and town center

Aparthotel Residence La Meridiana info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)