Vakantiehuis Casa Barbabella

Vakantiehuis Casa Barbabella
9,3

5 reviews over Vakantiehuis Casa Barbabella in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch huis, van alle gemakken voorzien!

Diederik
21-9-2016

We hebben ontzettend genoten in Casa Barbabella. De ligging is ideeal voor het bezoeken van de Ligurische kust (45 min rijden) en de schitterend steden en dorpjes in Piemonte.

In dit huis is werkelijk aan alles gedacht. Meer dan voldoende tuinmeubilair, trampoline, zwembadje en zandbak voor de kinderen. Binnen een uitgebreide keuken en gezellige zithoek. Boven staan dozen vol kinderspeelgoed, zodat die zich ook binnen goed kunnen vermaken.

De bedden en de badkamers zijn ook prima in orde.

Echt bijzonder!

Peter
13-11-2015

Heerlijk huis met heel goede spullen, keuken uitrusting is zoals je thuis gewend bent en super goede bedden waar je echt uitgerust weer opstaat. Prachtig uitzicht over de vallei met het dorpje en lekkere wandel routes volop. Stadjes en strand op 30 auto minuten. Buiten veel ruimte, privacy en gelukkig ook schaduw, binnen echt verzorgd en lekker koel, wat een tophuis!

geweldig

Willem Verschoor
12-9-2015

Wij hebben 2 geweldige weken gehad in dit vakantiehuis.

Met 5 personen ( 2 gezinnen en een kind van 2 jaar) hebben wij genoten.

Het huis voldoet aan alle verwachtingen.

Zo zijn er alle gemakken die je thuis ook hebt ( bijv. wasmachine, vaatwasser), is er veel ruimte in het huis en ook om het huis.

Er is altijd wel een plekje te vinden in de zon of in de schaduw.

In de directe omgeving zijn voldoende mogelijkheden om je te vermaken en is de natuur erg mooi.

Voor de toeristische trekpleisters moet je wat verder reizen.

Voordeel hiervan is natuurlijk wel dat deze streek nog niet overspoeld wordt door toeristen,

Een Nederlandse auto is hier nog echt een uitzondering.

De informatie die te vinden is op de internetsite van de eigenaren klopt.

Ook de contacten met de eigenaren verloopt prima.

Met recht een van de mooiste huizen waar wij ooit op vakantie gewweest zijn.

Het zal niet meevallen om voor deze prijs een soortgelijk adres te vinden in Italië.

Prachtig mooi vakantiehuis op mooie plek

Ingrid Braam
28-6-2015

Wij hebben twee weken genoten van ons verblijf in Casa Barbabella. Geboekt via de Nederlandse eigenaren zelf. Een huis voor 8 personen, dus met zijn tweetjes een zee van ruimte. Het huis is mooi hoog gelegen met uitzicht over het dorpje Saliceto. Veel ruimte in en om het huis. Overal zon en schaduwplekken. Kersenbomen en kruidentuintje voor gebruik. Volop hagedisjes, mooie bloemen en vlinders. Een prachtig plekje dus! Huis is compleet ingericht met o.a vaatwasmachtine, vriezertje, oven, dvd en prima internetverbinding. Locatie is op de grens van Ligurie en Piemonte. Je kunt dus richting kust maar ook de binnenlanden in. Turijn en Genua zijn leuk voor een dagtrip. Verder heel veel mooie Italiaanse dorpjes te bezoeken. Lekker eten, fijne Italiaanse sfeer en mooi weer. Dit huis en Ligurie/Piemonte zijn een echte aanrader!

prachtige plek

andreenels
11-8-2014

Mooi huis op een prachtige plek. Niet toerisch, bevolking puur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Barbabella in Saliceto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Barbabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.