Hotel Lago Bin

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Lago Bin

• 7anna en jacques15-08-2011

Iets te muzikaal

Het hotel ligt erg mooi. Wij houden van een rustige, wat afgelegen plek. Alles was er verder prima, behalve de muziek op zaterdag en zondag. Op zaterdag een bruiloft in een aangebouwde tent en tegelijkertijd een elektronisch orgel in de eetzaal voor een diner dansant. Beiden duurden tot 1.00 uur in de nacht. Mooie gelegenheden voor mensen die daar bij betrokken waren, maar niet als je wilt slapen. Zondag weer allerlei elektronische muziek bij het zwembad en in de eetzaal. Niet onze smaak.

• 8M&M31-08-2008

Boven verwachting

Verbleven in een van de 10 app. die bij het hotel horen. Echt een aanrader. ruime app. gelegen in een prachtig onderhouden tuin. Alle app. hebben een mooi groot terras. De app. zijn van alle gemakken voorzien. Het hotel heeft een lekker zwembad heerlijk rustig vooral tijdens de siesta uurtjes.Het Personeel is rustig en behulpzaam Het Hotel/App complex ligt in de bergen/heuvels ongeveer 12 km vanaf de kust het binnenland in. Let wel op toets bij gebruik van de nafi niet het plaatsje Rocchetta Nervina in (waar het hotel ligt) maar toets het dorpje Dolceaqua in en volg vanaf hier de borden naar het Hotel! Anders stuurt Tommy je een levens gevaarlijke berg over met slechte smalle wegen zonder vangrail en diepe afgronden! Het strand bij Ventimiglia bestaat uit dikke kiezel stenen de zee is vrij ruig en al snel erg diep! Al met al wat ons betreft een echte aanrader!

• 6Jacques & Wendy22-08-2008

vakantie 10-20 aug'08

Net terug van een heerlijke vakantie aan de bloemenriviera. Hotel was goed verzorgd en had een zeer goude keuken, doch verouderd qua inrichting (wel goed onderhouden!). Afstand naar zee, stad enz is ook behoorlijk (niet de paar minuten zoals zij zelf omschrijven). Ligging is erg rustig tussen het groen. Ideaal voor wandelen en mountainbiken (maar daar kwamen wij niet voor). Vanuit deze plek zijn de plaatsen Cannes, Nice, Monaco, Ventimiglia, San Remo, Dolce Aqua, Imperia zeer goed te bezoeken en zeker de moeite waard. Voor ons was het absoluut een mooie vakantie, maar volgende keer zoeken wij toch een hotelletje dat wat minder afgelegen ligt van alles.

Hotel Lago Bin info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij