1 review over Hotel La Baia di Rio in het Nederlands

Top locatie!

Jordana
5-8-2015

De kamer die wij hadden staat niet op de website weergegeven. De kamer was prima voorzien van kleine badkamer, koelkast en 2 persoonsbed. Het bed was wel erg hard. de locatie van de kamer is echt ideaal! in het centrum van de stad en net buiten de geluiden van de cafes. De familie is erg vriendelijke en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Baia di Rio in Riomaggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Baia di Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.