Appartement Ca da Iride

0Tonen op kaart

2 Reviews over Ca da Iride

• 9Aad Dourlein05-07-2009

Een Toppertje

Onze kamer in B&B Ca da Iride in Riomaggiore is nieuw en schoon, zeer kompleet ingericht met Airco, Flatscreen TV (waarom heb je die nodig?) lekker bed, mooie ruime badkamer , eigen terras. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, beschikt over eigen parkeerplaatsen (is heel belangrijk in Riomaggiore). Gelegen aan de hoofdstraat van het plaatsje, volop restaurants en bars in de omgeving in wat mij betreft het leukste plaatste in Cinque Terre. Mevrouw Iride Bonanini is een schat van een mens, haar man spreekt wat engels , maar met handen en voeten kom je er ook wel.

• 9Leontien06-08-2008

Top appartement

Ca'da Iride bestaat uit 4 appartementen. Zowel de appartementen als de inrichting ervan ziet er heel nieuw uit. Het appartement is ruim, naast een 2-persoonsbed konden we ook 2x een 1-persoons bedden 'uit de muur trekken'. De 2 appartementen beneden hebben een ruim terras en de appartmenten boven hebben een balkon. De appartementen werden elke dag schoongemaakt. Badkamer is mooi, douche is perfect. De kamers hebben een flatscreen-tv en een espresso apparaat. Van het ontbijt moet je je niet al te veel voorstellen, maar dat is typisch Italiaans. De gastvrouw, mw. Iride is ontzettend aardig. Echt een aanrader! En bovendien ook nog betaalbaar, 5 Terre is best duur qua acomodaties. Zie ook hun website cadaride.it

Appartement Ca da Iride info

Veilig betalen met