Hotel Elena ***

Hotel Elena
Hotel Elena
7,1

5 reviews over Hotel Elena in het Nederlands

Mooi uitgangspunt voor omliggende steden

N fontijn, 8-6-2017

Hotel Elena een hotel met zeer vriendelijke staf. Erg behulpzaam met alles . Heerlijk uitgebreid Ontbijt . Mooi uitzicht op terras.

Wij hadden helaas de kleine kamer zonder balcon geboekt.Erg kleine douche waar je je uit moet wringen .

Mooi voor een paar dagen

AnitaN, 2-6-2014

Hotel Elena is een klein hotel. De kamers zijn niet heel groot. Kledingkast op onze kamer (506) aan vervanging toe. De buitenkant van het hotel kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. Vanaf balkon erg mooi uitzicht op de baai. Niet alle kamers hebben een balkon. Ontbijt was goed. Service van mensen achter de balie was goed en personeel was ook vriendelijk Leuk voor een paar dagen maar ook niet langer dan dat.

Basic hotel

Kelly, 22-9-2013

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn ruim maar dringend aan renovatie toe!

Gratis parking bij het hotel. (Indien je vooraan staat dien je wel je autosleutel af te geven aan de receptie)

Vlakbij het strand.

Misschien toch net iets te duur voor wat het is.

leuk plaatsje

Patrick, 23-9-2012

Redelijk hotel met aardig personeel. Kamers zijn niet super, maar ook niet dramatisch. Al met al gewoon oke, maar niets speciaals. Ontbijt is erg goed verzorgt met leuk uitzicht op de baai en zonsopgang.

Prachtig gelegen hotel

Eric van Beek, 13-7-2012

Fantastisch uitzicht en mooie ruime kamers inclusief airco. Tevens eigen strandje. Prima keuze geweest als overnachtingshotel op weg naar Zuid Italie.

We hebben een aantal aanbieders voor Elena voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elena in Recco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elena scoort een 7.08 uit 10 op basis van 5 reviews.