Hotel Stella

ItaliëLiguriëRapallo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stella voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Stella

• 6Filip01-08-2014

ouderwets hotel

we hebben 4 nachten verbleven in dit hotel, doch het was niet echt aangenaam. De kamers zijn zeer verouderd, vooral het meubilair. Ontbijt was karig naar onze normen en voor de prijs die betaald moest worden. Wel goede ligging dicht bij centrum en zee. Geen publiek strand, enkel een tegen betaling toegankelijke strook.

• 8Sophie07-05-2009

Centraal gelegen kleinschalig hotel

Het hotel ligt in het centrum van het levendige stadje Rapallo, op het kruispunt naar Portofino, Camogli en het centrum. Pal tegenover het hotel ligt een Basko supermarkt en achter het hotel een discount supermarkt. Omdat het in het centrum ligt loop je zo naar de boulevard met de vele restaurants, maar ook in de straat is een restaurant op 100 meter afstand. Er komt de hele dag door verkeer langs het hotel, regelmatig hoor en zie je ambulances en politiewagens. Kortom een levendige maar wel een ideale lokatie. De bushalte is op 100 meter afstand. Het station is op 10 minuten loopafstand. Het hotel heeft een eigen afgesloten parking (tegen betaling). Advies om hier ook gebruik van te maken. Overal is het betaald parkeren met kleine parkeerplaatsen in een druk stadje. Ook andere plaatsen aandoen kan het beste met het openbaar vervoer. Rapallo vonden wij de leukste plaats om te verblijven in een hotel i.v.m voldoende keuze aan restaurants.

Hotel Stella info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV