Camping Rapallo

6,8

13 reviews over Camping Rapallo in het Nederlands

Geweldig

Adrie, 11-1-2018

Het weer was geweldig de muggen waren minder

Echt een leuke camping!

APM, 10-8-2017

Vriendelijk, super zwembad, vlakke camping plaatsen, altijd ruimte voor tent, snel vol voor caravans, dicht bij de stad, schoon sanitair (wel beetje oud), snel naar Genua, bij bushakte, dichtbij kleine supermarkt en eenvoudige masr lekkere pizzaria, camping niet te duur.

Minpuntjes: niet altijd warm afwaswater, dicht bij weg met verkeerslawaai

Fijne uitvalbasis, voor een week bijvoorbeeld

Mvr Water, 3-8-2016

Camping is lekker klein. Genoeg schaduw, kleine plekjes, als bijna overal in deze streek. Duidelijk Italiaans > tot na 23u spelende kleine kinderen, vanaf 8u de oudjes op, rustig tussen 00 - 07.30 daarbuiten soms rumoerig, maar gezellig. Zwembad superplus: géén badmuts, lekker water, groot genoeg. Zonder zwemdiploma op 2 kleine stukjes te staan. Wandelend ben je zo bij supermarktjes en bakker. Uitstapjes naar Cinque Terre kan met fiets (ook te huur in Rapallo) boot, trein en uiteraard auto. Richting zuiden zijn wegen beneden langs de zee prachtig met one way tunneltjes die om en om toegankelijk zijn. Zee is vlakbij. Toiletgebouwtjes moet je t maar mee doen, geen wc brillen, zelf toiletpapier meenemen, maar deert eigenlijk niet. Goeie wifi. Normale prijzen bij bar op camping. Vriendelijk personeel. Reserveren voor campers/caravans/vouwwagen zeker doen. Kleinere tenten plakken ze nog wel ergens tussen.

Sobere, degelijke camping

Dries, 30-7-2016

Wij stonden een weekje op deze camping met vrienden. De camping is niet groot. Ze heeft verouderd sanitair. Het sanitair wordt elke dag gepoetst en is super proper. Net zoals de rest van de camping. Er zijn gratis warme en koude douches. Goed zwembad. Ligt op een redelijke afstand van autosnelweg (niet vlak ernaast zoals Miraflores), zodat je snel andere streken kan verkennen. Op de camping is een bar. Je kan er ontbijt bestellen (brood, croissants, ...). Je kan er pizza's bestellen. Die worden dan een half uurtje later geleverd.

Je gaat naar deze camping voor de rust. Voor kinderen is er weinig voorzien: geen speeltuin, geen animatie, ... Die rust vonden wij er zeker.

lowbudget, basic en goed

Sanne van Zeeland, 22-8-2015

Camping Miraflores had mijn voorkeur vanwege positieve recensies op Zoover. Hier kregen we slechte plek aangeboden (eigen schuld, het is hoogseizoen en niet gereserveerd) en zodoende zijn we bij camping Rapallo aanbeland. Alle faciliteiten zijn basic, maar schoon en goed. De plekken groot en afgescheiden met een hegje. Het zwembad heeft verschillende dieptes (Miraflores is kleiner en daar moet je een badmuts op, hier niet), het barretje verkoop ijsjes en drinken tegen prima prijzen en er is hier WIFI. Alle faciliteiten worden dagelijks schoongemaakt. De camping is opgedeeld in 2 delen: een deel voor de vaste Italiaanse gasten (met huisjes om hun caravan heen gebouwd) en het deel voor de kortere verblijven. Wat ik persoonlijk erg prettig vond. Het centrum van Rapallo is op 30 min. lopen en een straatje verderop zitten 3 supermarktjes incl bakkerij.

Rapallo is top, de camping kan er mee door.

Thomas, 4-10-2011

In september 2011 zijn we naar Rapallo geweest. Lekkere camping, wel kleine plaatsen. De fietsen moet je wel meenemen, het centrum is in 5 minuten te bereiken, de boulevard in 10. Het plaatsje Portofino is een half uurtje fietsen, maar supermooi en géén files met de fiets. Camping heeft een heerlijk koel en redelijk diep zwembad. Sanitair is verouderd maar wel schoon. In Rapollo is een kabelbaar die je naar een mooi klooster brengt, waar Maria is verschenen. Daarnaast kun je met de trein naar Cinque Terre, ongeveer een uurtje verder. Brood niet op de camping bestellen, maar in het dorpje (Santa Maria). Daar is ook een slager, een supermarkt en diverse restaurants.

Redelijke camping met kleine plaatsen

RickR86, 24-7-2011

Het personeel/eigenaren van deze camping lijken er niet echt zin in te hebben. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Kleine plaatsen, met een grote camper/caravan kan het net. Het centrum van Rapallo is te voet 40 minuten, met de bus 10 minuten.

Plan was 5 dagen,maar het werd 2 weken

Leny, 2-8-2010

Rustige camping. Vriendelijk personeel. Kon altijd met vragen terecht. Het sanitair en het zwembad werd heel goed schoongehouden. Alleen kleine plaatsen, maar dat is vaak in Italie

Nette camping met vriendelijke mensen

Anna, 30-5-2010

Wij zijn hier begin mei geweest.

Vriendelijke behulpzame mensen.

Ligging van de camping conden wij niet erg mooi. Het sanitair is erg verouderd, maar wordt wel goed schoon gehouden.

Prettige camping op fietsafstand van het centrum

thomas.bernard, 18-1-2010

In de meivakantie zijn we naar Rapallo geweest. Lekkere camping, wel kleine plaatsen, maar het ging net met de camper. De fietsen waren een uitkomst: het centrum is in 5 minuten te bereiken, de boulevard in 10. Het plaatsje Portofino is een half uurtje fietsen, maar supermooi en géén files met de fiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rapallo in Rapallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rapallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rapallo scoort een 6.82 uit 10 op basis van 18 reviews.