Camping Miraflores

• 7.2Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

24 Reviews over Miraflores

• 7Yvonne02-07-2019

Prima uitvalsbasis voor paar dagen Ligurische kust

Tweede keer voor paar dagen deze kleinschalige/gemoedelijke camping bezocht, weliswaar op doorreis naar het zuiden. Geen last gehad van verkeer, sanitair is prima en schoon. Afwasplaats verouderd. Zwembad heerlijk. Prima plek om omgeving te verkennen. Prachtige kustlijn, Rappallo gezellig, Portofino al eerder bezocht en (strand van) Santa Margaritha aanrader.

• 5Cindy Van Der Steen21-09-2018

Drama

Bij binnenkomst op de camping zie je al dat alles erg verouderd is. Camping ligt tussen snelwegen dus vrij veel lawaai. Staat van het sanitair is verschrikkelijk oud en smerig. Kapotte afvoer onder wastafel waardoor het water weer over je voeten loopt.... Ik heb er ook niemand zien schoonmaken. Na 1 nacht weer snel vertrokken!

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Lot22-08-2018

Goede uitvalsbasis

Camping ligt vlak naast de tolpoortjes en een op het eerste gezicht wat verlaten/achterstallig gebied. Maar met de bus vanaf dichtbijzijnde halte ben je binnen 10 minuten in het bruisende Rapallo. Vanaf hier kan je naar Portofino. Wij hebben vanaf de camping Cinque Terre bezocht. Met de bus naar Rapallo en vanaf daar de trein naaar Monterosso (5 Terre). De gastvrouwen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels en geven veel tips en informatie! Terrassencamping maar redelijk ruime plekken en ook voldoende schaduw. Het sanitair is verouderd, wc's zijn wel opgeknapt maar de douches zijn toe aan vernieuwing! Knop die je om de minuut moet omdrukken hokjes met klapdeuren die niet open kunnen. Camping is voor ons vooral mooi om als uitvalsbasis te gebruiken naar alle nabijgelegen bezienswaardigheden.

• 9Bert en Jeanette van der Meer20-08-2017

Zeer vriendelijke ontvangst

Het is een camping die dicht aan de snelweg ligt. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Vanuit de camping kun je makkelijk naar het strand en de haven met allerlei boottochten. Geweldig was de ontvangst, we kwamen er voor 2 nachten, maar men nam uitgebreid de tijd om ons te informeren. Daardoor een prachtige wandeling gemaakt over "de rode loper". Het sanitair is prima en schoon. Het zwembad aangenaam. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Annette16-08-2016

Veel lawaai

Over de campingplaatsen, het sanitair en de vriendelijkheid niets dan lof. Maar wat een herrie! Snelwegen, tolpoortjes, vrachtwagens die al vroeg weer gaan rijden, vuilniswagens.... Ook Rapollo zelf niet echt leuk, veel lawaai, niet fris. Wel een mooie plek om een boottocht te starten

• 4Eetgelegenheden
  • 7*12-08-2015

prima doorreiscamping

Prima indruk voor een voor ons doorreiscamping. Dichtbij de snelweg. Reken wel op kleine plaatsen op grind dus voor kruipende kinderen niet fijn. Zwembad is klein maar prima om af te koelen. Door de kleine plaatsen is het ook gemoedelijk. Afhaal pizza's waren redelijk. Het sanitair is verouderd. Personeel erg vriendelijk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Elly21-08-2014

ondanks matige faciliteiten toch een leuke camping

Eerste indruk van deze camping was niet heel positief, klein, dicht op elkaar, piepklein zwembad maar het bleek toch een leuke camping. Heel vriendelijk personeel, kinderen hadden al snel contact, gemoedelijke sfeer. Nadeel: bladluis in de bomen, alles zat onder, afhaal pizza = diepvries, niet lekker, voetbaltafel tegen betaling, heel lastig om je auto te parkeren. Schappelijke prijs en Rapallo is een mooi plaatsje.

• 7ninebelowzero16-08-2014

Leuk voor een paar dagen

Na zes campings in dit gedeelte van de kuststrook te hebben gezien (vol, niet leuk, geen zwembad) kwamen we terecht op deze camping. Je verwacht niet een camping aan te treffen die zo dicht tegen de snelweg gelegen is, maar de uitstraling en ontvangst sprak ons wel aan. De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, de terassen waaruit het terrein is opgebouwd afwisselend van grootte en met (fruit) bomen begroeid. Onze de Waard tent pastte precies op de plek die wij kregen, maar ruimte voor een extra tentje was er niet. Rapallo sprak ons niet echt aan, hoewel de stad vanaf een boot gezien mooi oogt. Het bijbehorende 'strand' mag geen naam hebben. Na 5 nachten hadden we het wel gezien en genoeg van de herrie van de autobahn.

• 8Fam Linthorst08-08-2014

Prima camping

Camping is ons prima bevallen. Onze plaats was precies groot genoeg voor onze vouwwagen met tentje en in de schaduw. De auto parkeren was soms een beetje passen en meten. Zwembad is niet erg groot maar prima om even af te koelen. Om de hoek ligt een groot 50meter zwembad mocht je het te klein vinden. Verder ligt de camping naast de autoweg waar we weinig last van hebben gehad. Camping ligt ideaal voor oa n dagje Genua, Portofino en Cinqeterre. Ook de boulevard in Rapello is vanaf de camping te voet bereikbaar in een half uurtje. Restaurant op de camping is lekker en niet duur. Eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom een prima camping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Christian Smet27-07-2014

verstopte familiecamping

Uitgeregend en vermoeid kwamen we bij camping Genua Est. Het was er echt te primitief en klein voor kleine kindjes en onze grote tent. Gelukkig hielpen ze ons door Miraflores door te geven. Het telnr van zoover werkte niet dus het was verder rijden voor te horen naar plaats. Onze concorde xl tent past juist op het eerste verdiep dat we gekregen hebben. De camping is klein maar wel heel gezellig. Ook wij kunnen bevestiging dat zowel personeel als eigenaars héél vriendelijk en behulpzaam zijn. De nabije autoweg was bij ons geen last. Voor kleine kindjes is er een speeltuintje en een klein zwembad. Ook bij gesloten keuken kan je toch pizza krijgen. Wifi is gratis en snel maar enkel ronde de receptie en bar heb je ontvangst.

Camping Miraflores info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar