Hotel Italia e Lido

ItaliëLiguriëRapallo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Italia e Lido voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Italia e Lido

• 9Fam. Geurts01-09-2016

Top locatie, fijn hotel.

Parkeren kan betaald vlak bij het hotel totdat er een parkeerplaats naast het hotel vrij komt. Ligging is fantastisch aan de boulevard vlak bij de Ferry. De omgeving per boot verkennen is erg mooi en prettig. Rapallo is gezellig het strand voor het hotel is prima (Wifi bereik van het hotel tot aan het strand).

• 7Tim van Wagensveld16-08-2012

Leuk maar hoeft van mij niet meer

positieve dingen: - kamer was ruim, zeer ruime badkamer. - ligging van het hotel is mooi, naast een oud kasteel. - zeer vriendelijk personeel vooral bij de receptie. - avond eten bij het restaurant was erg lekker (ik heb eten een 6 gegeven omdat ontbijt zo slecht was)
    - Airco Negatieve dingen: - er is een 'private beach waar je terecht kan. Gelukkig maar want alle italianen hebben bij alle andere stranden alle bedden en stoelen afgehuurd waardoor je nergens terecht kan (we zijn alle stranden afgegaan). Er is een zandstrand die was afgehuurd 2 maanden lang en verder kun je op een pier of een vlak stuk beton waar bedden op staan. het 'prive strandje' van het hotel is opzich gewoon prima maar het kost wel tien euro pp, en 5 euro pp na 2 uur. Het is wel zoals veel daar een stuk beton met bedjes en klein wees snel anders hebben alle italianen alle bedjes al ingebruik. - ontbijt stelt niks voor. Italiaans ontbijt is vaak simple maar dit was nog een niveau lager. Echt heel slecht.

• 8s.stricker27-10-2008

top hotel

prijs, kwaliteit, ligging en service erg goed mooi hotel met prachtig uitzicht

Hotel Italia e Lido info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV