Hotel Europa

ItaliëLiguriëRapallo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Europa voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 26 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 26 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Europa

• 1Sandra28-07-2017

Belachelijk duur voor wat je krijgt

Oud grauw hotel wat echt veel te duur is! Ontbijt is schandalig, niks vers! Je kunt binnen in een onsmakelijke zaal zitten of buiten aan een weg van een stinke stad. We hebben het bed verschoven voor mijn dochter, wat een smerigheid lag eronder! Vreselijke keiharde bedden! En dan € 600 betalen voor 2 nachten?? Nooit meer!

• 7Thijs Siebert05-09-2015

Meer verwacht van boutique design hotel

Hotel Europa claimt een boutique design hotel te zijn, maar is het letterlijk niet helemaal. Van de 4 etages zijn alleen de 1e twee etages 'in stijl'. Onze kamer op de 4e etage was erg schoon, maar was heel erg nodig aan renovatie toe. Jammer dat het hotel hun gasten daar niet op wijst, het voelt een beetje als bedrog. Op de kamer was airco, maar in het hotel zelf niet. Zelfs het personeel noemt de hotelairco 'a joke'. Het personeel is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan gratis op 5 min lopen, dat scheelt € 20 per dag wanneer je de hotelgarage zou boeken.

• 8Magda Gevaert12-09-2013

Goed hotel voor enkele dagen

De kamer voldeed, maar er was veel straatlawaai 's nachts. Het eten was lekker.

• 7cath_en_stan11-09-2013

Ok voor een kort verblijf

Wij verbleven 4 nachten in Hotel Europa. De mensen aan de receptie waren niet bijzonder vriendelijk of behulpzaam. Wij raden aan om op voorhand een parkeerplaats te boeken want parkeerplaats is een groot probleem in het badstadje en het hotel laat niet toe dat je een parkingplaats reserveert, ook al logeer je in het hotel. De inkom is mooi in designstijl en heel de benedenverdieping is ook goed in orde. Onze kamer was echter een 'oude' kamer met geel behang, groene decoratie en oude meubels. Het ontbijt is lekker, de bediening was heel wat minder. Bij de start van het ontbijt stond niet alles klaar. Ook het bestek was dan nog niet gedekt. Heel vervelend als je een kwartier op een lepel moet wachten 'omdat ze nog eerst de messen op alle tafels willen leggen' terwijl er maar 5 mensen in de ontbijtruimte zitten... Zelf gingen we 's avonds eten in het stadje. Ook de promenade is gezellig om te flaneren.

• 9mevrouw Stevens-Geraads27-07-2013

geweldig hotel

Het hotel had een mooie ligging, auto in parkeergarage kunnen onderbrengen, anders weinig parkeer gelegenheid.

• 8Mathilde22-10-2012

Bijzonder en aangenaam hotel

Groot en hoog hotel in het hartje van Rapallo. Daardoor parkeerproblemen. Parkeren op de openbare, betaald parkeerplaats kost 13 euro per dag. ( mits aaneengesloten). Zeer moderne inrichting. Professioneel. Uitzonderlijk ontbijt. Heel dicht bij boulevard( 50meter). Stenig klein strandje en verder betaald strand. Wandelen langs boulevard en kustweg richting Finale Ligure mogelijk. Avondeten dat bij HP zat was goed, maar niet uitbundig. Weinig keuzemogelijkheden.

• 8Jack van den Engel28-06-2012

Zeer goed hotel

Hotel Europa is een goed 4 sterren hotel, zeer schoon en over het algemeen vriendelijk personeel, paar maal gebruik gemaakt van het restaurant en het eten was heerlijk , tegen een heel goede prijs .ontbijt buffet is ruim voldoende Rapallo is een leuk plaatsje met diverse goede restaurants en een ideale uitvalbasis om de omgeving te bezoeken

• 9veenhuizen almelo07-09-2011

fantastische plek

Hotel heeft een mooie ligging en het stadje Rapallo is ook heel gezellig met goede terassen en restaurants. Hotel heeft een prima prijs kwaliteit verhouding, en een hele deftige uitstraling. Goede service en aardig personeel. Ontbijt is goed!

• 8Elly enKees Odijk05-09-2011

Een goed hotel

Zoals je van een 4ster mag verwachten. Hele goede ligging tav centrum en vertrekpunt boten. Ontbijt heel goed. Waar we ons wel over verbaasden is dat we bij aankomst ongevraagd een kamer kregen toegewezen waarin roken was toegestaan en watgezien de stank ook behoorlijk was gedaan. Bij telefonische reclamatie vanuit die kamer gaf de zuchtende manager aan dat hij wat zou proberen te regelen. Bleek na uurtje ook te zijn geregeld. Prima kamer overigens met prima house-keeping. Verder is het verblijf ons heel goed bevallen

• 9Naaijkens 18-08-2011

Stijlvol design hotel midden in t centrum

We verbleven hier een paar dagen op doorreis naar Toscane. We kregen n super kamer en het persoonlijke contact van de manager en t personeel maakte dat je je erg thuis voelde!! Het diner en ontbijt waren top, zelfs kleine toetjes liet men ons proeven. Ook gaaf met t bootje naar omliggende dorpjes is aan te raden op loopafstand.

Hotel Europa info

• VerzorgingLogies-ontbijt