Vakantiehuis Le Terrazze

ItaliëLiguriëPortovenere

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Le Terrazze voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Le Terrazze

• 7Marianne W06-08-2015

Prima accommodatie, maar geen topper

Prima accommodatie in Portovenere. Vrij neutrale, onpersoonlijke inrichting. Voor Italiaans begrippen prima ontbijt. wat ons erg tegen viel was het zwembad. Ten eerste zout water en ten tweede beperkte openingstijden (van 10.00 uur tot 18.00 uur). Het "strand" zijn rotsen met op 3 plekken een trappetje om de zee in te kunnen. Wij waren bang voor de afstand naar het centrum maar er rijdt van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat een pendeldienst. Voor 1 euro kun je heen en terug (kinderen tot 14 jaar gratis). Personeel is wel allemaal vriendelijk.
    Wij hadden een appartement en op dinsdag werden de bedden verschoond en kregen we schone handdoeken. Ze kwamen iedere dag de prullenbakken legen. Ruim terras met tafel en stoelen en 2 ligbedden. Voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen.
    Voor de bedjes en parasols bij het zwembad/zee moet je betalen, maar wij hebben uiteindelijk alleen voor de zondag hoeven betalen (7 euro per bed)

• 7piet02-11-2010

kamer met mooi uitzicht over de baai

Een beetje buiten de drukte en dus een aardige wandeling tot het centrum, het restaurant bij de accommodatie was gesloten. We waren buiten het seizoen en vrijwel de enige gasten. De kamers waren keurig in orde, het ontbijt eenvoudig, maar al met al een goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Vakantiehuis Le Terrazze info

Veilig betalen met