Géén boekingskosten
/Italië/Ligurië/Pignone/Hotels Pignone/Hotel Paese Corvara

Paese Corvara

ItaliëLiguriëPignone

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Paese Corvara voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 12 reviews

8.6FantastischScore uit 12 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Paese Corvara

• 7Paul van den Berg23-03-2019

je ben hier onder de Italianen in dit eenvoudige d

heel eenvoudig,maar heel gezellig

• 8H. Rook24-06-2018

goed hotel

het was een huis in een hotel. de mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. je kon smorgens met een busje mee rijden naar monturosso en hier kon je de dorpen bezoeken het busje kost 5 euro pp heen en terug het hotel is lekker rustig gelegen. het eten is wat je verwacht in dit hotel goed.het warme eten is ook goed .en de kamers zijn koel kon wel iets meer romantischer maar voor 4 dagen is dit een leuke plek. parkeren is vrij van betalen

• 10Angelique van der Zweep06-10-2014

Heerlijk, gezellig hotel; een absolute aanrader.

Heerlijk familiehotel. Mooie, sfeervolle kamers; schone badkamers. Vriendelijke en persoonlijke service. Prachtig gelegen in het dorpje Corvara, hoog in de bergen van Cinque Terre. Uitstekende uitvalsbasis voor de diverse wandelingen die je kunt maken in deze prachtige streek. (Werelderfgoedlijst Unesco). Je kunt hier ’s avonds ook goed eten; typische Ligurische specialiteiten. Gerechten zijn simpel en eenvoudig, maar heerlijk. De ‘maltagliati al ragu di cinghiale’ (gesneden lintpasta met wildzwijnvleesragout) is echt goddelijk en ook de ‘vitello tonato’ smaakt verrukkelijk. In het weekend kun je hier heerlijke pizza’s eten; traditioneel gebakken in een houtoven. Probeer ook de focaccia en de farinata.

• 8Lyset03-08-2014

Goed, gastvrij hotel

Dit hotel heeft een mooie ligging in een prachtig Italiaans dorp. Leuke plaatsen en steden zijn makkelijk te bereiken. Ook het mooie Toscane is vanaf het hotel makkelijk te bezoeken. Het hotel zelf is een gastvrij familiebedrijf. Het is goed georganiseerd en je komt er niets te kort. De kamers zijn ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Er is een prachtige tuin aanwezig met een mooi uitzicht!

• 9Renske23-09-2013

superiore!

Paese Corvara is een ontzettend sfeervol hotel met rustige en pittoreske kamers. We hebben hier 3 dagen doorgebracht om Cinque Terre te bezoeken. Hiervoor hebben we van Daniela (eigenaresse) goede tips gekregen mbt parkeren etc. Monterosso is ong. 15. min rijden en van daaruit kan je met een trein prima de dorpen bezoeken.

Eten was voortreffelijk. Ontbijt was goed en het avondeten was heerlijk waarbij er zeker geen restjes achterbleven ;).

Als je van echte Italiaanse gastvrijheid en eten houdt is dit een perfect hotel.

• 10Janssen08-08-2012

Geweldig !!!

Het hotel ligt in een prachtig klein dorpje, waar behalve een paar huizen en een kerk niks is. Dat maakt het zo leuk. Uitstekende en vriendelijke service, mooie kamers, schoon, sober maar goed ontbijt en 's avonds heerlijk eten in de tuin. Heel goed te combineren met bezoek aan Cinque Terre (20 minuten met de auto) Hoteleigenaren zijn erg vriendelijk en geven veel tips over de omgeving. Daniela spreekt ook nederlands en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wat ons betreft een dikke tien. We gaan er zeker nog eens terug.

• 9Jac en Astrid Brokx10-07-2012

Mooi rustig gelegen in een piepklein dorpje!

Dit hotel ligt in het achterland van Cinque Terre. In dit gebied zijn veel toeristen en daarom is het fijn om terug te keren naar dit hotel wat rustig gelegen is. De keuken is goed. Je kunt er s,avonds gezellig eten in de achtertuin. Het ontbijt is typisch italiaans met witte broodjes en niet erg uitgebreid. de kamers zijn eenvoudig maar wel schoon.

• 9Maj&Co 12-08-2011

Wat een super leuk hotel (vlakbij de Cinque Terre)

Als onderdeel van 'n "3 locatie rondreis" ben ik samen met mijn vriend van 3/8 - 8/8 in hotel Paese Corvara geweest. Het is 'n klein, gemoedelijk hotel midden in het dorp, op 'n berg (het ligt prachtig, maar in the middle of nowhere wat juist zo heerlijk na alle drukte, maar dus niet geschikt als je 's avonds nog wilt gaan stappen), zo'n 17km vanaf de Cinque Terre. Het hotel heeft 'n fantastische keuken! Een heerlijke, sfeervolle tuin waar we 's avonds konden eten. Een prettige bijkomstigheid is dat Daniela (praat goed Nederlands), samen met man Franscesco & zijn moeder je verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken. Op ruim 'n uurtje rijden liggen Pisa & Lucca die zeker 'n bezoek waard zijn. De marmerbergen van Carrara & het dorp Colonnata, zijn ook zeer de moeite waard & liggen op minder dan 'n uur rijden v/h hotel. Ook al zijn wij nog onder de 40, wij hebben ons prima vermaakt!

• 8Paar aus Kempten01-06-2010

Wir werden DIESES Hotel nie wieder buchen!

...weil der Service einfach nicht gut ist. Sie sind sehr freundlich und bemüht, aber wenn man den 2ten Kaffee beim Frühstück extra zahlen muss, keine Brötchen nachgefüllt werden und pro Handtuch 2 Euro bezahlt werden müssen...dann überlegt man es sich doch, ob man hier nochmal her kommt. Ganz abgesehen davon, was sonst noch alles so passiert ist...

• 8Denneman30-09-2009

Couleur locale, rust, heerlijk eten !

Als je van kleinschalig, ambiance en authentieke sfeer houdt, is dit hotel een aanrader. Mooi gelegen in het achterland van Cinque Terre. Wij vonden het heerlijk om na het verkennen van de dorpjes s'avonds terug te keren naar onze uitvalsbasis in Corvara waar een heerlijke rust heerst. Lekker om acht uur aan tafel aanschuiven alwaar ons iedere avond een heerlijke maaltijd werd voorgezet ! Keuze uit 2 voorgerechten (bijv.pasta met pesto), 2 hoofdgerechten (bijv.kalfsvlees met limoensaus), 2 garnituren (rozemarijnaardappeltjes!) en diverse toetjes. Wij keken er iedere dag naar uit.Het hotel ligt wel wat verder van de kust dan de 6 km in de brochure (het makkelijkst te bereiken dorp is waarschijnlijk Monterosso wat ongeveer 17 km is. Je hebt hier wel een auto nodig want Corvara is moeilijk te bereiken per openbaar vervoer). Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Verder hadden wij een leuk contact met de Nederlands sprekende eigenaresse,die het erg leuk vindt om NL te ontvangen !

Hotel Paese Corvara info

Het complex