Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni

Appartement
Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni
6,3

18 reviews over Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni in het Nederlands

Prima vakantieadres!

Familie Bridel
5-8-2012

De ligging is prima ten opzichte van zee en centrum. De mensen zijn vriendelijk en je kunt er erg goed echt Italiaans eten. Er is een lekker groot zwembad met voldoende gratis ligstoelen. Wij hadden het 9-persoons apartement. Het leek wel een villa. Er waren 4 grote slaapkamers en een badkamer met jacuzzi. Het heeft een grote woonkamer en balkon met uitzicht op zwembad, bergen en zee. Ook is er gratis parkeerplaats en genoeg winkels op loopafstand. Ga je met een grote groep of meerdere gezinnen op vakantie, dan is het apartement echt een aanrader! We zijn in meerdere plaatsen in de omgeving op vakantie geweest, maar Pietra Ligure is toch het leukste stadje.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Ben
27-5-2012

goede appartementencomplex, wel wat gedateerd maar gezien de prijs een topper en ze houden het goed bij. Er zijn nieuwe rolluiken geplaatst, geschilderd etc. en goed schoon. Vriendelijke ontvangst, we kregen een groter appartement omdat dat toch vrij was en het erg rustig was. We hebben geen gebruik gemaakt van restaurant en bar. Het zwembad was wel lek, maar kregen een pas om op het strand ligbedden te huren. Kortom een leuk appartement en een goede ligging t.o.v. het centrum.

Echt Italiaans appartement

Kuijt
28-10-2009

Wij hebben hier onze eerste vakantie doorgebracht met onze zoon ( toen 3 maanden) Het appartement ( 4 pers) was niet erg ruim en vrij simpel ingericht, maar alles wat aanwezig om te kunnen leven.

De vrienden waarmee wij samenreisten, hadden een appartement naast ons zoals was beloofd.

De residence was een keurig onderhouden stukje groen in de drukke stad. Het zwembad was rustig en de bediening zéér vriendelijk. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad binnen de residence. De stad was erg druk, wel gezellig. Wij vonden het een groot minpunt dat alle stranden in de wijde omgeving betaalstranden zijn.

best aardig

Katinka
16-9-2009

4 gebouwen.eenvoudig zwembad en klein kinderbad, ligstoelen eromheen.Wij hadden een kamer met ruim balkon en zeezicht in de verte.

Slaapbank en 2 uitklapbedden. Geen aparte slaapkamer, dus met kinderen lijkt t ons erg ongeschikt. keuken, weinig keukengerei. Badkamer. (jaren 70) rondom de gebouwen een boomgaard met haan die s'nachts al om 04:00 uur of vroeger begon te kraaien, daar werden wij wakker van. Niet ideaal!

Geen airco, dus met deuren dicht wel warm!

Geen schoonmaak en 1 x per week 2 schone handdoeken p.p, deze moet je dus echt zelf meenemen.

Onder ons gebouw was een kinderopvang, die van ma t/m vrijdag open is. geen echte overlast, maar wij zaten daar ook niet op te wachten tijdens de vakantie!

Verouderd speeltuintje voor kinderen.

Aardige bediening.

Eten hadden wij erbij, was goed, maar erg weinig keus en erg eenvoudig.

Stadje was s'avonds gezellig!

Strand met kiezels en erg smal. Veel pacht, dus betalen voor je standstoelen!

Leuke plaats in de buurt: Noli.

zeer ok voor de prijs

Nathalie
3-9-2009

de infrastructuur mag dan wat verouderd zijn, het is er kraaknet. En mooi gelegen. je hebt een prachtig zicht op zee. De zwembaden waren proper, er waren voldoende ligstoelen. De all-in formule was heel ruim. Het middageten namen we vaak mee als lunchpakket voor onderweg. Het ontbijt was gigantisch net zoals alle andere maaltijden. veel variatie in de gerechten, hoewel het geen haute cuisine is, is het toch heel lekker. Het personeel is attent en zeer kindvriendelijk.

Het was eenvoudig en goed. Eten viel goeg mee.

Familie Degrave-Debeuckelaere Diksmuide
26-7-2009

Het was in een studio waar we verblijven. Was zeer ruim , maar de inrichtijng mag wel eens aan vernieuwing toe . Dit vooral de badkamer . Zwembad was ruim genoeg, er waren ruim ligstoelen en parasols. We hebben ons goed geamuseerd.

Fantastische locatie

Kim
1-1-2009

De residence is de perfecte plek om vakantie je houden en het appartementencomplex ligt overal dichtbij, 500 meter van het strand en even verder het gezellige stadje met leuke horecagelegenheden.

2008

dit nooit meer

ann
3-10-2008

Wat een verschrikkelijke vakantie.Zeer onvriendelijk personeel en kindonvriendelijk.De kamers waren vies en de kasten stonken.Het eten was zonder variatie en ondanks de all in formule geraakten we met moeite aan een drankje.Op de kamer moesten we zelf de bedden opmaken,vuilbakken ledigen,...Nooit werd er gepoetst.

Vele koppels zijn ook direct vertrokken.

dit nooit meer !!!

demuynck
23-8-2008

Voor ons was dit de hel ! veel te druk, lelijke stranden, triestige residentie : vuil , eten niet binnen te krijgen , deprimerende omgeving !

deden echt ons best iets charmants te vinden, tevergeefs , zien ons hier nooit meer terug.

We boekten één week, vertrokken na drie dagen, spijtig van onze centen !

Nette accommodatie en fijne vakantie gehad.

M. de Krijger
16-8-2008

Naar Italiaanse maatstaven een keurig appartement. Goed schoon en ruim van opzet. Wel hebben wij met 3 pers. in een 6 pers. app. gezeten. Keuken voldoende uitgerust (fornuis met oven en koel/vries comb.) Uitzet zoals altijd iets beperkt, maar met een beetje improvisatie kom je een heel eind. Bij het app. een goed restaurant (all inclusive is namelijk ook mogelijk)

Vriendelijk personeel. Zwembad aanwezig. Alleen voor kinderen te diep en ze kunnen nergens staan. Kinderbadje stelt weinig voor, dus vleugeltjes om en goed opletten Eventueel de beruchte groene krokodil en dan vermaken ze zich prima. Centrum 15/20 min. lopen (met kind) Dichtsbijzijnde strand 10 min. Merendeel is wel verpacht. Ongeveer 10 euro per bedje per dag. In de omgeving is genoeg te zien. Leuk is het zeeaquarium in Genua (80 km.) Monaco (90 km.) Grotten van Borgio (5 km.) en natuurlijk de kustplaatsen en het achterland. Voor alle negatievelingen; neem het zoals het is, je bent in een ander land !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Residence Quattro Stagioni - 4 Stagioni