Appartement Residence Orchidea

Appartement
Appartement Residence Orchidea

5 tips over Appartement Residence Orchidea

EBS, 6-8-2014
Finalborgo is erg leuk, Middeleeuws en erg gezellig. Grotten in de buurt.
Bart Burger, 29-6-2014
Het appartementencomplex ligt in een omgeving waar genoeg te doen is. Voor elk wat wils.
Fam. Dorsman, 23-9-2012

Bezoek de VVV in het centrum van Pietra Ligure voor informatie omtrent bezienswaardigheden in de omgeving, cultuur, of de festiviteitenagenda in de periode van uw verblijf. Er is in de zomermaanden erg veel te doen of te zien en elk stadje of dorpje in de omgeving heeft wel iets in petto.

Pietra Ligure heeft veel te bieden, zoals winkeltjes, een wandel promenade en gezellige restaurantjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Orchidea voor je op een rij gezet:

Francis, 16-6-2012
In het centrum van Piètra rijdt een treintje, leuk om met je kinderen een keer naar toe te gaan. In Loano (op 10 minuutjes rijden) is wekelijks een grote markt.
Jessica, 13-1-2012
De omgeving bekijken. Het strand bezoeken. Naar Monaco, een zee aquarium in Genua. En nog veel meer...... Ontdek het zelf.