Appartement Residence Orchidea

Appartement
Appartement Residence Orchidea
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Orchidea voor je op een rij gezet:

12 reviews over Appartement Residence Orchidea in het Nederlands

Fantastische plek!!

Gerda Merkies,
23-7-2017

Heerlijk rustige ligging. Ruime appartementen en zeer schoon. De beheerders zijn zeer vriendelijk en staan voor alles klaar. Er is altijd wel wat te doen. Het zwembad is zeer goed onderhouden en schoon.

Residence Orchidea - Pietra Ligure, ---, 26-7-2017
Beste Gerda, bedankt voor de recensie,wij zijn blij dat u tevreden was iin onze residence. Dank!!! Vriendelijke groeten!

Fantastische plek!

Rosanne
16-4-2015

Top vakantie! Kom er nu 12 jaar en geniet elk jaar weer als ik kom. Eigenaren zijn onwijs vriendelijk. Niets is teveel. Ze hebben echt alles voor de gasten over. Er worden regelmatig activiteiten voor kinderen georganiseerd. Kinderen kunnen veilig spelen in de binnentuin.

Zwembad is rustig omdat er zijn geen luchtbedden, grote ballen en muziek is toegestaan.

Ook het wekelijkse aqua joggen is erg gezellig. Appartementen zijn altijd erg schoon.

Het centrum, het strand en het (trein)station zijn lopend goed te doen. In overleg kan je zelfs worden opgehaald met een busje.

Er wordt om de week een leuke muziekavond georganiseerd waar de sfeer echt geweldig is met alle gasten bij elkaar! Kortom voor mij echt een top vakantie!

Zeer mooie plek en supper vriendelijk

cinthy_matten
20-9-2014

Leuke appartementen waar alles is .

Zeer vriendelijk personeel .

En Eduardo is echt zo toffe gast die alles doet voor de klanten .

Een aanrader .

Prima vakantie

EBS
6-8-2014

Ruime appartementen en schoon. Behulpzame receptie. Als je informatie wilt wat je kan doen in de omgeving, moet je je daar melden. Wel gehorig complex, hangt af van de luidruchtigheid van medebewoners of je daar last van hebt. Wij hadden daar de eerste week veel last van, tweede week stuk minder. Zwembad prima, maar niet groot, onvoldoende ligbedden (wordt opgevuld met stoelen). M.i. net iets te ver lopen naar het leuke centrum. Voor jonge kinderen niet geschikt om zelf met leeftijdsgenootjes te spelen. Door de indeling van de appartementen kan je ze niet 'los' laten, moet je erbij blijven.

Residence Orchidea, ---, 26-2-2015

Beste Everlien, bedankt voor de recensie,wij zijn blij dat u tevreden was iin onze residence. Uw app. was op de een af hoogste verdieping en het spijt ons dat u rumoerige buren heeft gehad. De kinderen kunnen overal vrij spelen, er zijn geen gevaarlijke verkeerswegen , maar natuurlijk is de verantwoordelijkheid voor de ouders. Uw app. had zicht op de kindertuin zodat U uw kinderen vanaf het balkon kon controlleren. Orchidea ligt op 700 meter van het strand . Het centrum is makkelijk bereikbaar via een verkorte weg en verder hebben wij van maandag t/m vrijdag een busje ter beschikking voor onze gasten. Onze 2 zwembaden zijn een alteratief voor het strand. Ligstoelen en parasols zijn gratis beschikbaar. Vriendelijke groeten.

Gastvrije accomodatie, erg schoon.

Bart Burger
29-6-2014

Een ideale plek voor een fijne vakantie voor het hele gezin. De appartementen zijn erg schoon en goed onderhouden. De eigenaren doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Wij komen er graag weer terug (na 5 keer).

Heerlijke plek wij blijven terugkomen

Gezin met 3 kids
3-2-2013

Ruime, schone appartementen op goede afstand van zee. Aardige eigenaars. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Alleen de wekelijkse livemuziek is niet meer van deze td.

Fijne accomodatie met aardige eigenaars.

Fam. Dorsman
23-9-2012

Residence Orchidea is een fijne locatie voor een relaxvakantie.

Het kleinschalige complex is gelegen op ca. 900m van het gezellige centrum van Pietra Ligure.

Er is een schoon zwembad met voldoende ligstoelen en een kinderbadje.

Kinderen kunnen in een afgeschermde binnenplaats spelen.

2x per week is er aquagym. Gratis gebruik van fitnessruimte.

Bij het zwembad zijn geen radio's, luchtbedden en voetballen toegestaan, omdat dit hinderlijk kan zijn voor de andere gasten.

Er is een barretje met een leuk terras dat uitzicht geeft over het zwembad en de omgeving.

De appartementen zijn schoon, beschikken over een douche en/of bad, eenvoudige keuken, voldoende meubilair, tv, prima bedden en kluisje.

Doordat het ca. 900 meter van het centrum verwijderd is, is het 's avond rustig.

Lopen naar het centrum is prima te doen en de auto kan daardoor op het eigen parkeerterrein blijven.

En dat alles tegen een behoorlijk lage prijs.

We zijn blij dat we dit plekje ooit ontdekt hebben.

Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen

Francis
16-6-2012

Het appartementen complex ziet er netjes uit. Er is een zwembad bij en een bar. Je hebt er uitzicht op een berg met veel groen. De buurt is rustig en je kan er heerlijk tot rust komen. De appartementen zijn ruim opgezet dus als je kinderen nog een middagdutje doen dan kun jij even in de woonkamer of op het balkon zitten, ideaal. De inrichting wordt vernieuwd maar is al goed! Er is televisie en alles is netjes en schoon.

Residence Orchidea

Tukker
26-1-2012

je moet het gezien en geprobeerd hebben. Het is een prettig en overzichtelijk appartementen complex. Het is prettig dat er een zwembad bij is. Het is er netjes en de eigenaren stellen het op prijs dat iedereen zich keurig gedraagt. De inrichting is niet bepaald smaakvol en het ziet er wat oud uit.

Waarom gaat een vakantie altijd te snel voorbij? Omdat je het zo goed hebt! En dat was het, het waren twee goede weken. Het zwembad wordt elke ochtend schoongemaakt. De appartementen zijn ook schoon. Het ziet er alleen wat gedateerd uit.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Orchidea in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Orchidea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.