Appartement Residence Holidays

AppartementWeer vandaag32°20°
Appartement Residence Holidays
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Holidays voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Residence Holidays in het Nederlands

Prima complex voor redelijke prijs

Anna
4-7-2018

Aan de rand vh dorp, aan doorgaande weg. Busje van het complex brengt en haalt je van t strand

Heerlijk schoon en nieuw appartement

Suzanne
14-8-2017

Van Mario, de eigenaar begreep ik al dat de appartementen dit jaar gerenoveerd zijn en dat is zeker waar! Al jaren gaan wij naar italie en meestal zijn de appartementen simpel en ouderwets met vreselijk oncomfortabele bedden maar dit jaar waren we overdonderd! Heerlijk twee persoonsbed en een slaapbank, waar we twee matrassen die over waren van andere bedden op hebben gelegd voor het comfort.

Appartement heeft complete keuken zodat je makkelijk een pasta oid in elkaar kunt draaien..

Het zwembad is in het hoogseizoenen erg krap als er veel gezinnen met kinderen zijn. Maar er zijn veel ligbedden en stoelen - kinderen liggen toch meer in het water!

Ge-Wel-Dig

Irene
14-9-2016

Wat een prachtige appartementen. Mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Ruime kamer/keuken, prachtige badkamer en heerlijke bedden. Alles keurig onderhouden en het glimt je tegemoet. Keuken is zelf voorzien van afzuigkap en oven. Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg voor wie er gebruik van maakt. Wij gingen vaak naar het strand en bij terugkomst even een duik nemen ging prima. Wij waren op vakantie met het gezin van mijn dochter, die met de auto was gekomen, dus hoefde wij geen gebruik te maken van de shuttlebus. De laatste 2 dagen van onze vakantie waren zij al naar huis en omdat wij met het vliegtuig/trein waren gekomen hadden wij geen auto meer tot onze beschikking. Geen nood, de shuttlebus bracht uitkomst. Zowel naar het strand, als naar het centrum. Zelfs op de dag van vertrek bracht Mario ons naar het treinstation. Niets is Mario te veel. Wat een geweldige man. Hij doet echt alles voor je. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Mijn dochter heeft hem zelfs alweer gemaild voor volgend jaar.

Een geweldig appartement

Peter van Schooten
25-7-2016

Voor Italiaanse begrippen een goed verzorgt en schoon appartement. Met airco en alle andere gemakken voor een familie.

Volgens mijn dochter en vriendje was de bedbank bijzonder lekker om op te slapen.

super plek!!

Erwin
8-9-2013

Residence Holidays in Pietra Ligure.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooie appartementencomplex. 6 persoonsappartementen zijn zeer ruim met prima inrichting, wel wat verouderd maar netjes. Appartementen super schoon en overal rolluiken, ideaal. Balkond met wasrekje en zitje. Heerlijk zwembad bij complex met ligbedjes/stoelen langs zwembad.

Mario is zeer vriendelijk en wijst je op de restaurants waar je goed kunt eten en fijne stranden waar je met korting ligbedjes kunt huren. Voor extra gemak rijd er een shuttle bus van appartement naar het centrum en de stranden. Mario heeft leuke tips voor wat er in de buurt te doen is. Monaco en Genua is goed te doen met de auto. Erg leuk was walvis spotten op de middellandse zee, wij zijn met de boot uit Loano vertrokken was geweldig 1 schildpad, 2 walvissen en 8 dolfijnen gespot. Loano is super gezellig plekje met leuke winkels. In Ceriale leuk waterpark. Super mooie grotten in Bolzano. Komen graag een keer terug.....

Geweldig!

FenF
30-4-2011

Bij aankomst mochten we van de eigenaar Mario kiezen uit twee appartementen. Uiteindelijk gekozen voor een appartement dat in een ander complex lag, dichter bij zee! Appartement erg ruim en netjes. We konden gebruik maken van zeer groot zwembad van een aanliggend hotel, erg rustig en schoon. Mario zeer klantvriendelijk en wijst je op de restaurants waar je echt lekker kunt eten. Strand en centrum 5 min lopen. Pietra Ligure erg gezellig, echt Italiaans stadje. Goede uitvalsbasis voor dagtochten naar Monaco en Genoa. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!!

Deels geen aanrader

Maha
1-1-2011

Er zijn 5 appartementen complexen, waarvan 1 aan de weg staat, in dit complex is het zeer zeker geen aanrader om je vakantie in te vertoeven. Het balkon "hangt" boven de weg, er gaat veel verkeer langs naar omliggende bergdorpjes. Voor de spits wordt elke dag om 05.00 uur 's morgens de containers geleegd, te beginnen met de glascontainer. Het appartement is sober (voor ons geen probleem), wij hadden de pech dat de koelkast (zelf een nieuwe moeten ophalen en aansluiten), afzuigkap en verlichting kapot waren en het er smerig was. Wij waren er met 3 personen en er stonden 2 stoelen op balkon, tafeltje ontbrak. Eigenaar Mario is vriendelijk maar geen beheerder. Het zwembad was goed verzorgd. Plaats en omgeving is prachtig, rit naar Monaco is goed te doen. De prijs kwaliteit verhouding vonden wij niet in verhouding.

2007

Oude, maar gerestaureerde en zeer schone, ruime appartementen op ruim een kilometer van het centrum. Prijs kwaliteit = helemaal goed. Je krijgt wat er wordt beloofd.

Pietra Ligure zelf: Top! Supergezellig, klein, oud dorpje, met Bertolli steegjes en oud plein. Gezellige restaurantjes, terrasjes en leuke winkeltjes. Het hele toerisme is gericht op de Italiaanse toerist, dat maakt het juist zo bijzonder.

Prachtige kust, prachtige plaatsjes om Pietra Ligure heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Holidays in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Holidays scoort een 8.1 uit 10 op basis van 9 reviews.