Aparthotel Paco

ItaliëLiguriëPietra Ligure

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Paco voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 16 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 16 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

17 Reviews over Paco

• 5Milou19-07-2012

Matig hotel

Hotel Paco heeft inmiddels geen 4 sterren meer, maar 3. Erg gedateerd en duidelijk een hotel waar vooral veel Italianen zelf logeren. Ze spreken erg gebrekkig Engels. De inrichting is erg ouderwets. Eerste gedachten "waar zijn we terecht gekomen". De slaapkamer viel gelukkig erg mee. Ruime kamer met balkon, airco en koelkastje. Ook ontbijt was goed verzorgd. Van het dinner hebben we geen gebruik gemaakt, dit werd geserveerd in een ouderwetse eetzaal. Wij kozen er voor om in het dorpje te eten op een van de gezellige pleintjes, voor al 20 euro p.p. at je hier heerlijk (incl karaf wijn). Er is 's avonds in hotel ook niks te beleven.

Het hotel ligt op een stukje lopen van het centrum/strand. Je loopt er ongv 15 min op. Vanuit het hotel rijd er 2x per dag een busje naar het strand waar je ook gebruik van kunt maken. Er is ook een groot zwembad bij het hotel

Kortom: gedateerd. Wil je hotel waar je 's avonds nog gezellig kunt zitten, dan zit je hier verkeerd. Voor logie en onbijt prima.

• 0k van't hof07-10-2011

Goed Hotel

Hotel "Paco" is een goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Met Duits en Engels kun je goed terecht. Het uitzicht was op het zwembad en richting het strand. Het hotel ligt op een af te sluiten terrein, jammer dat het 1,5 km van het strand gelegen is. Een hotelbusje rijdt 2x dag naar het strand. Het hotel heeft een restaurant alwaar het eten redelijk goed is. Verwacht geen culinaire hoogstand. Jammer dat na 31 augustus geen lunch gereserveerd wordt. Een kamer met balkon (type 200) is aan te bevelen. Ruime kamer met zithoek, koelkast, vloerbedekking en ruime badkamer. De kamer wordt dagelijks schoongemaakt.

• 8José27-07-2011

beetje gedateerd maar netjes

Het grote zwembad is hier een pré. De stranden overvol met strandstoelen. Geen zuchtje wind aan zee door de ligging van het strand. Een gedateerd hotel maar netjes. Vriendelijk en attent personeel. Heerlijk gegeten maar wel om 19.30 aanwezig zijn! ze willen om 21.00 uur de eetzaal leeg hebben en dat is te merken. Een prima plek als uitvalsbasis voor de omgeving

• 7Hans Peter19-06-2011

redelijk

Hotel is netjes, service is goed. Het eten is hier bedroevend slecht, binnen drie kwartier je eten er doorheen gedraaid krijgen is normaal. Porties zijn minimaal, saladabar is ook niet best. Wortels, koolsoorten in rauwe vorm , echter zonder sausjes, wel olijolie. Ontbijt is net voldoende, verwacht geen uitgebreid ontbijt. Het ontbreken van pasta, aardappels of frites bij het hoofdmenu is teleurstellend. Het toetje is veelal ijs, rechtstreeks uit de diepvriesproducten en de blikken met vruchtjes. Jammer, dat verwacht je niet voor een 4 sterren hotel. Na een aantal dagen waren drie nederlandse koppels verdwenen tijdens het eten om even verderop in de pizzaria hun honger te stillen.

• 7Sandor13-06-2011

Goed hotel in een mooie omgeving

Het hotel op zich scoort een voldoende qua uitstraling en de kamers. De service van de medewerkers is grenzeloos. Vooral de receptioniste Giovanna is een engeltje. Niets is haar teveel om het je naar de zin te maken. Er is slechts een min punt en dat is het eten. Echt waardeloos. Maar ach de volgende keer weer dit hotel maar dan op basis van logies.

• 8elly en john mares30-09-2010

Charmant, sfeervol hotel

We verbleven 1 week in hotel Paco in Pietra Ligure en dat is ons uitstekend bevallen. We hadden een standaardkamer geboekt, maar omdat deze allen bezet waren kregen we zonder bijbetaling een mooie superieur kamer aan de zwembadzijde ! Deze kamer is een echte aanrader, groter en een mooie grote badkamer ! Het eten is echt italiaans (je bent per slot van rekening in Italië), maar lekker ! Als je nog iets meer wilde dan was dat ook zeker mogelijk. Het ontbijt was ook goed, zoveel koffie als je wilt en verder een buffet met 2 soorten vlees, kaas, eieren, yoghurt enz. Het personeel is ook erg behulpzaam, kortom wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8dirk verbeken23-08-2010

charmant, vriendelijk en persoonlijk hotel

Geen spiksplinternieuw, groot en ultramodern complex, maar een charmant en persoonlijk hotel. Bediening en personeel zijn uiterst vriendelijk. Receptioniste, kelners, keukenpersoneel, kamermeisje en nachtwaker, iedereen doet zijn best om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral de persoonlijke aanpak en interesse zijn zeer leuk. Kamers worden elke dag gepoetst, authentieke maaltijden, een verzorgd en rustig zwembad. Wij name vol pension en beklaagden ons dit absoluut niet. Wie geen onpersoonlijke, commerciële luxe zoekt, maar charme en service weet hotel Paco zeker te appreciëren. Speciale attentie voor de maître omwille van zijn vriendelijkheid en professionalisme.

• 9Pim13-06-2010

zeer vriendelijk hotel

juni 2010 geweest en ons uitstekend bevallen. Het is beslist een aanrader. Het personeel is echt top, van nachtportier tot receptionise tot aan de keuken aan toe. vreselijk gelachen met de mensen uit het restaurant. echt allemnaal hele lieve mensen. de kamer wordt elke dag schoongemaakt . heerlijk zwembad en een zeer mooie omgeving maken het plaatje compleet.

• 8r heide25-12-2009

aanrader

fam heide 2 pers leetijd 40+ wij hebben hier een mooie vakantie gehad. het eten was zowel ontbijt als diner goed en afwisselend.vriendelijk personeel .zwembad en ligstoelen ok. auto parkeren bij het hotel of anders goed te regelen (parkeergarage hotel) mooie omgeving om bergpassen te rijden

• 8M. Bartels16-07-2009

Leuke tijd gehad

Dit hotel blinkt uit door de service gerichtheid van het personeel. De meesten spreken de belangrijkste vreemde talen (en, du, fr) en doen veel moeite om het de gasten naar de zin te maken. Omdat het hotel midden tussen appartementsgebouwen staan is er weinig gevoel van privacy bij het zwembad of op het balkon. Wij hadden een zogenaamde “comfort” kamer met uitzicht op het zwembad. Toch is de hele uitstraling een beetje vergane glorie een frisse kleur op de deuren zou al veel goed doen. Het eten is goed maar niet overdadig en voor Nederlandse begrippen niet uitgebreid maar wij waren er tevreden mee. Na dat we op een avond een kleine opmerking hadden werden we de volgende dag direct getrakteerd op een fles wijn bij het eten. Heerlijk, maar een compensatie die meer was dan nodig. De garage is niet heel groot maar de deur kon alleen vanaf de receptie worden geopend en dat gaf ons een zeer veilig gevoel voor het stallen voor onze motoren.

Aparthotel Paco info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)