Hotel Nicole

Hotel Nicole
6,5

15 reviews over Hotel Nicole in het Nederlands

Gastvrij hotel met slecht onderhouden kamers

Bjorn Boeders
7-7-2013

Wij zijn 11 dagen op vakantie geweest in Hotel Villa Nicole. Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen voor 2 personen maar deze was uitermate slecht. Het was een slecht onderhouden en zeer kleine kamer, er lag een dikke laag stof over het interieur en de matrassen waren geheel doorgezakt. Op verzoek kregen wij hierna een andere kamer toegewezen. Deze was wel groter maar ook hierbij waren de matrassen slecht en de douche ronduit slecht onderhouden (schimmel in de douchekabine). Wel wordt er elke dag schoongemaakt en krijg je elke ochtend nieuwe handdoeken.

Het hotelpersoneel was echter zeer vriendelijk en behulpzaam en ook de maaltijden waren goed. Qua prijs/kwaliteit is dit hotel wel goed. Leuke kindvriendelijke omgeving, waar alleen voor jongeren savonds niet zo veel te doen is. Voor gezinnen met kinderen is dit een leuke plaats.

heerlijke vakantie

J. Van Loo
4-1-2013

Het is een eenvoudig,maar zeer proper hotel.

Ligging op de achtergrond de bergen en vanaf de voordeur slechts 200mtr tot aan de zee .Iedere week markt vlak voor de deur.

Vriendelijk en zeer gastvrij.Heerlijk Italiaans eten met keuzemenu's.

Dit jaar voor de derde keer naar Hotel Villa Nicole.

aanrader

mirjam
2-7-2012

de kamers zijn klein (en warm) maar het ruime balkon maakt een boel goed. De service erg vriendelijk, het eten uitstekend; elke dag keuze uit vlees of visgerecht, altijd een salade buffet. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak. De zee is op 5 minuten lopen en binnen 10 minuten loop je naar het dorp waar in de zomer elke avond wel iiets te beleven valt.

Wij gaan volgend jaar weer!

leuk hotel

annie en vico
14-6-2011

2 weken in hotel villa nicolle verbleven. kamers zijn goed, mooi groot balkon.

Badkamer is redelijk. elke dag schoon beddegoed en handdoeken, en kamer gepoets door vriendelijk personeel.

Hotel ligt aan de grote weg, dit was s,morgens wel te merken, maar alles went.

hoteleigenaren Bob en Rosa waren zeer vriendelijk en gast vrij. Zeer hulpvaardig.

Bediening eetzaal door Danielle was zeer goed. Zij kon haar gasten en was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is een italiaans ontbijt, met hoofdzakelijk zoet beleg, maar na de vraag voor ham en kaas was deze elke dag aanwezig.

Middag en avondmaaltijd dmv keuze menu die je elke dag moet invullen. Voldoende keuze en een smakelijke maaltijd. Altijd verse produkten!!!

Wij hebben een leuke vakantie gehad in een hotel waar veel italianen komen, maar daar ga je ook voor. Een hotel wat zeker bezocht moet worden.

Prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed.

Hoezo 'slecht'?

Fam. de Jong
15-8-2010

Voordat we de reis hadden geboekt, natuurlijk eerst 'Zoover' geraadpleegd. Meningen over het hotel waren erg verdeeld. We zullen het zelf moeten ondervinden. Kamer is inderdaad klein, ('familiekamer') en dit geldt ook voor het douchegedeelte. (Bad)kamer werd elke dag schoongemaakt en er werd een stapel schone handdoeken neergelegd. Leuk balkonnetje (met 4 stoelen). Als je halfpension besteld is het natuurlijk afwachten wat je krijgt voorgeschoteld, maar er was voldoende keuze en het eten was goed. Zowel bediening als eigenaren waren vriendelijk en erg behulpzaam. Mbt de lokale reinigingsdienst: de eerst ochtend schrik je je te pleuris, voor de rest slaap je overal doorheen (wij wel tenminste). Al met al naar onze zin gehad in een prachtige omgeving.

100% meegevallen

Anja Jonker
4-8-2010

We hadden de reacties op deze sites gezien en gingen met lood in de schoenen hier naar toe. De kamer was inderdaad klein, maar na een nachtje slapen kun je je daar wel mee schikken, het grote balkon maakt alles goed. Elke dag was er een keuze menu met het eten en was er dus voor elk wat wils. Er stond een Duitse vertaling bij. Zowel de eigenaar als zijn vrouw spraken goed Engels en stonden ons goed te woord. Een fijne vakantie gehad!

Totaal geen Italië gevoel

Jan de Wit
3-6-2010

Wat een waardeloos hotel is dit zeg! Slechte service van eigenaren ( volgensmij Egyptenaren/Arabieren, ). Kamer erg klein, badkamer daar spreken we helemaal niet over. Eten was iedere avond het zelfde. ECHT WAAR. Als je je rekening krijgt van de drankjes op het einde van je vakantie krijg je "zomaar een bonnetje" waarop niet eens vermeld staat wat je gedronken hebt. Dus puur in het zwart! NOOIT en NOOIT meer! Oja, iedere ochtend om 6 uur hoor je de vuilniswagen voorbij gaan. Die stopt om de 5 m. voor 1 vuilnisbakje. Niet dat het hotel hier iets aan kan doen, maar toch.

waardeloos

D. van de Wiel
27-5-2010

Wij zijn hier begin mei 2010 geweest met touroperator. Wij hebben van deze firma nog nooit zo'n slecht hotel gehad.De kamers veel te klein. Geen fatsoenlijke kast om je kleren in op te bergen en vaak koud water om te douchen. Het eten viel nog het meeste mee. Pietra Ligure is wel een hele leuke plaats.

Nooit meer

Piet de Jong
20-5-2010

Wat een waardeloze service! Chago eigenaren, kleine benauwde kamers. 1 Tip, neem GEEN kamer aan de straatzijde, wat een herrie! Eten is iedere dag het zelfde en zeer matig! Nee, nooit meer hier.

Een tegenvaller

fam.incardona
22-1-2010

We kwamen vanuit een luxe 3 sterren hotel aan de adriatische kust, toen we met slecht weer aankwamen bij hotel Villa Nicole in 2009. We hadden het hotel vanuit de buitenkant in 2008 al gezien. We verbleven toen in een ander hotel, wat ons trouwens goed was bevallen, maar we wilden wat anders. (hadden we dat maar niet gedaan). Het hotel is vorig jaar over genomen door een jong en niet erg ervaren stel. Echt een welkom gevoel kreeg je niet. Toen we in onze kamer kwamen, was dit een zware teleurstelling. Het was vies en niet in een goede staat. We hebben er wat van gezegd en de kamer is toen extra schoongemaakt. Ook voor mensen die niet zo goed te been zijn, is de badkamer niet handig, deze is namelijk zeer klein en het zitbad is zeer glad. Bij de beoordeling stond dat er een goede italiaanse keuken was, en dit was niet het geval. Het eten is slecht van smaak en matig. En niet echt Italiaans. Maar de plaats zelf, het strand en de plaatsen erom heen maakte veel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nicole in Pietra Ligure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nicole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.