Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

3 Reviews over Arcobalno

• 7René Jansen03-05-2009

Klein maar fijn

Appartement ligt in een gewone woonwijk. Volgens ons zo'n 8 gastverblijven. Soms wat gehorig als 's avonds de buren naar het toilet gingen. Appartement was schoon. De parkeergarage kun je met een iets grotere auto beter niet boeken. Erg smal en moeilijk parkeren. Auto kan buiten ook goed staan als niet alle appartementen bezet zijn. Vriendelijke, behulpzame en gastvrije gastheer en gastvrouw. De keuken (eenvoudig maar voldoende ingericht) is tevens slaapkamer, zitkamer, eetkamer en dat is wel jammer! Elke avond en ochtend moest deze worden "omgebouwd". De slaap(bank) is geen lekker bed, zeker niet voor iemand met rugklachten. De derde avond hebben we op ons meegebrachte luchtbed geslapen (uit voorzorg meegenomen i.v.m. de eerdere beoordeling waarvoor dank!). Het zwembad was nog niet in gebruik hetgeen jammer was. Wel goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor € 230,00 per week mag je niet veel meer verwachten.

• 7Fam. van Rijn19-08-2008

erg gastvrij

Het appartement had 2 badkamers en was met alles uitgerust. Niet super modern, maar alles zat erin. Nieuw keukentje, goede koelkast. Schoon en aangenaam zwembad. Super vriendelijk personeel. Fruit werd gepresenteerd zo uit hun tuin. Fietsen waren gratis. Groot minpunt DE BEDDEN. Vreselijk. We hebben echt bijna een week niet geslapen. Dit moeten ze echt veranderen, want we hebben echt de vlag uitgehangen toen we naar huis gingen. Lekker in ons eigen bed. Van meerdere bewoners dezelfde klacht ontvangen.

• 7DS20-10-2006

Zijn net terug van een weekje vakantie. Het appartement was groot genoeg maar de keuken was erg verouderd, de bedden waren aan vernieuwing toe, ik zou er niet graag in het hoogseizoen 890 euro voor betalen want dat is het echt niet waard.

Appartement Arcobalno info

• Adresgegevens