Vakantiehuis
8,5

3 reviews over Vakantiehuis Johanna Noyon - Borgo in het Nederlands

Heerlijke vakantie in een mooie omgeving

Maria Wieriks
4-9-2016

De Borgo staat in een prachtig dorpje in een mooie omgeving. Het huisje is voorzien van alle gemakken. Een koele slaapkamer op de benedenverdieping. Opzij van het huis, een balkonnetje waar we 's morgens koffie dronken. 's Avonds is het goed zitten achter het huisje. Genoeg te doen in de omgeving. Restaurants op loopafstand. De gastvrijheid van Johanna en Ton is hartverwarmend. Heerlijk om gebruik te kunnen maken van hun zwembad op Landgoed Pian del Nasso. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Klein gezellig huisje in mooi oud dorpje

Riki Janssen
4-6-2015

De Borgo van Johanna en Ton ligt in een prachtig dorpje in een mooie omgeving. Ideaal voor racefietsers die niet bang voor klimmeters zijn. Stille, mooie wegen, venijnige klimmetjes, heerlijke terrasjes, mooie vergezichten. Ideale uitvalsbasis met op loopafstand lekkere restaurants, klein uurtje van het strand, en tal van mooie dorpjes/stadjes dichtbij.

Gereisd met partner in januari 2015

Gastvrijheid in een 'rijke' omgeving

Jan-Dirk Costeris
23-9-2012

We hebben een heerlijk rustige week doorgebracht in het huis 'Borgo'.

Een huisje voorzien van alle gemakken zoals een grote slaapkamer en een prachtige douche. de gastvrijheid van Ton en Johanna is aanstekelijk. Je voelt je er snel thuis en er is volop ruimte om alles uit je verblijf en de prachtig en rijke omgeving te halen. Een plek om niet te vergeten.

Chiao Annelies en Jan-Dirk

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Johanna Noyon - Borgo in Piana Crixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Johanna Noyon - Borgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.