Hotel Villa Edera

6 reviews over Hotel Villa Edera in het Nederlands

Fantastische lokatie

C. Maissan
30-8-2016

"Hotel Villa Edera" in Moneglia (Italië) is een goed hotel zeker gezien de ligging. In de omgeving leuke plaatsen om te bezoeken en je hoeft er weinig moeite voor te doen om er te komen het station ligt op ongeveer 100 meter van het hotel. Dus geen stress van auto parkeren etc.

zeer service en klantgericht

rick custers
18-8-2016

de inzet van iedereen is erop afgestemd om de gast het naar zijn zin te maken.

Geweldig hotel ,warm ontvangst,prachtige ligging!

Fam. Schipper
10-8-2016

Heerlijk hotel met mooie romantische tuin, fijn zwembad,lekker eten, goede verzorging, en goede

plaats om Cinque Terra , Porto Fino etc te bezoeken . Heel leuk om met de boot

vanuit Moneglia naar toe te varen en terug met de trein terug te reizen. Je loopt met

prive-lift zo naar treinstation. Je kan ook zo het plaatsje Moneglia in met strandjes en restaurantjes, gelaterias etc.. Veel klimmetjes naar Moneglia. En ook bij Cinque terra en Porto fino. Voor ons goed te doen, maar voor mensen die slecht ter been zijn, iets om rekening mee te houden. Het personeel van Villa Edera was erg

service-gericht en kan je veel tips geven bij de uitstapjes in de omgeving. Ze spreken zeer goed engels. We voelden ons thuis in Villa Edera,mede door het fijne

personeel. Zelfs die schatjes van grote kids van ons !

verbaan2
24-7-2015

Dit hotel geboekt op basis van half pension. Hier hebben geen moment spijt van gehad. Prima kamer, goed personeel (dat meerdere talen spreekt), heerlijk eten eigenlijk niets op aan te merken. De keuken gebruikt veel verse produkten uit eigen tuin wat goed te proeven en de kwaliteit zeer zeker ten goede kwam.

Door een voorspoedige reis arriveerde we een dag eerder dan gepland. Gelukkig was er een kamer vrij; niet onze geboekte kamer, maar dat was voor ons geen probleem. Er werd meegedacht en gekeken welke kamer het dichtst bij onze geboekte kamer lag, zodat we niet ver moesten lopen om te verhuizen de volgende dag.

Deze mensen weten wat gastvrijheid is! Een prima vakantie gehad.

Goede liggen tov. Cinque Terre en vlakbij het station. Door de lift in de tuin sta je echt binnen een paar minuten op het perron. Wij hebben totaal geen last gehad van de treinen. De kamers zijn goed geisoleerd en het geluid komt dan ook niet binnen.

Prima hotel

schepens
26-8-2009

Het hotel is een echte aanrader voor mensen met een glutenvrij dieet zoals ik zelf.

Goed Hotel

van Esch
15-2-2009

Wij zijn hier geweest in aug. 2008

Geweldige ervaring van dit hotel.

De byzonderheden van cinque Terre zijn vanuit dit hotel makkelijk te bereiken

Een aanrader is zeker om naar Porto Fino te gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Edera in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Edera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Edera scoort een 8.38 uit 10 op basis van 6 reviews.