Hotel Mondial

Kinderhotel

We hebben een aantal aanbieders voor Mondial voor je op een rij gezet:

Laatste review

picco bello

Els en Danny,
27-9-2011

zeer nette en ruime kamers, met leuk balkonnetje en zicht op zee. zeer vriendelijk personeel, meesten spreken ook engels en duits. Verzorgd ontbijt, mocht wel eens iets anders liggen ook. s'Avonds zeer rustig. op 10 min wandelen van het centrum. Een aanrader!

Kenmerken

1 review over Hotel Mondial in het Nederlands

picco bello

Els en Danny
27-9-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mondial in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mondial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.