Appartement Le Marina

2 reviews over Appartement Le Marina in het Nederlands

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

2007

Uitzicht op zee is fraai

Ben
13-7-2007

Uitzicht op zee is fraai. Het geheel is erg sober ingericht. Douche moet nodig gerenenoveerd worden. Het laatste stuk van de weg er naar toe is tamelijk stijl en vol gaten. Ook de weg naar naar de parkeerplaats is vrij stijl. Moneglia is een leuk plaatsje met een station waardoor de cinqueterra gemakkelijk is te bereiken

Keurig klein vakantiepark met appartementen. Een prachtig uitzicht over zee vanaf je balkon. Het park is erg rustig en overzichtelijk. Door de ligging op een berg alleen met de auto bereikbaar. Het dorp Moneglia ligt onder aan de berg (in ongeveer 7 autominuten). Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Marina in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Marina scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.