Camping La Secca

Camping La Secca

3 reviews over Camping La Secca in het Nederlands

De camping is goed bereikbaar per trein. Een ideale camping voor mensen die met openbaar vervoer reizen. Wij hebben de auto op de camping laten staan en alle uitstapjes en wandelingen per trein gemaakt. Het station ligt op 10 minuten lopen van de camping.

Moneglia is een leuk dorp op nog geen 5 minuten lopen van de camping. Ook 2 mooie stranden zijn op vlakbij. Mooi zicht op zee vanaf vrijwel alle plekken op de camping. Geen Nederlanders toen wij er waren. Het sanitair is prima. De afwas moet met koud water en de douche werkt met douchemuntjes. De campingplekken zijn prachtig, voor caravans en campers die beneden staan is er genoeg ruimte. Voor grote tenten die op de hoger gelegen gedeeltes staan is weinig ruimte. Voor kleinere tenten is er wel genoeg ruimte . Ook weinig ruimte voor kinderen om echt te spelen. Er zijn wel speelautomaten maar die mogen ze wat mij betreft vervangen door speeltoestellen. Omgeving is zeer de moeite waard.

mooi!

Anita
27-8-2009

Net terug van de 2e reis. Het blijft een camping waarvan de ligging subliem is. Het parkeerprobleem is deels opgelost: je kan een parkeerkaart krijgen waarmee je de auto op een groot parkeerterrein vlak naast de camping stalt. Sanitair is niet luxe, wordt iedere ochtend wel goed gereinigd. Dit jaar waren er wat meer Nederlanders (alhoewel nog steeds heel weinig), wel meer Duitsers. Het is en blijft een prachtig plekje en van Moneglia denk ik wel de beste uitvalscamping!

super

Anita
24-6-2009

Leuke kleinschalige camping met weinig Nederlanders. Veel Italianen op de camping. De camping ligt werkelijk fantastisch, aan de ene kant ga je met een trap naar het (publieke) strand, aan de andere kant loop je naar de plaats (ca. 500m). De camping ligt op een rotspunt. Er is een klein winkeltje/bar, voor het ontbijt kun je er in elk geval alles halen. Als je kleine kinderen hebt, kun je beter naar het strand voor Moneglia gaan, daar liggen golfbrekers in zee en kunnen kleintjes veilig rondspetteren. Voor de wat groteren is het strand bij de camping natuurlijk leuk met alle golven. Wij zijn 4 jaar geleden hier geweest, en gaan dit jaar voor de 2e keer! Eigenaar spreekt goed Duits. Nadeeltje is wel dat de auto's van de camping wordt gezet op een kleine parkeerplaats ernaast, maat het wordt niet gewaardeerd als je voor de kleinste boodschappen je auto wilt hebben. Trein is goed te doen echter in Italie, station op loopafstand!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Secca in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Secca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.