Camping Il Rospo

Camping Il Rospo
7,5

13 reviews over Camping Il Rospo in het Nederlands

Mooie ligging maar daar is alles mee gezegd

P
8-9-2016

Mini plaatsen hartstikke duur weinig voorzieningen en oud

Met piepende banden weggegaan!

SvenjaW
24-8-2014

Op basis van informatie uit de Anwb kleine campinggids naar Il Rospo gereden. En ook weer héél snel weggegaan. Ja, hebt een prachtig uitzicht over de zee. Dat zal ik niet ontkennen. Maar verder is de camping een soort van openlucht 'dormroom.' Deze 'hostelcamping' is viezig, de plekjes zijn zeer klein en het personeel niet bepaald vriendelijk. Met piepende banden weggegaan! een enorme No Go!

Steile terrascamping met prachtig uitzicht over zee! In mei hadden we zonder reserveren rrn riante plek met watervoorziening voor onszelf. Aardig ontvangst door de eigenaren. Moneglia iop loopafstand: een leuk dorpje voor een paar dagen. Klein minpunt was het lage aantal beschikbare parkeerplekken op de camping. Il rospo is zeker een aanrader!

Top uitzicht

Eelco van Cooten
1-8-2014

Je moet een beetje durven om hier met de caravan heen te gaan door de kleine tunnels. Maar als je een plekje hebt is het prachtig. Tenten staan hoger op. Op de kliffen boven ze met een eigen afwasplek. Sanitaire basic maar netjes. Eigenaren zeer vriendelijk

Géweldige plek

annelies franssen
14-6-2013

Wij gaan nu voor het derde achtereenvolgende jaar naar camping Il Rospo.

Een schitterende camping , een schitterende plek met uitzicht op zee. niet geschikt voor kinderen, maar wel strand op afstand van 5 a 10 minuten lopen. Schattig dorpje Moneglia, kortom zéér de moeite om deze camping te bezoeken

De plekken zijn klein, maar het uitzicht fantastisch. Ook lopen de plekken op het tweede niveau schuin af. We hadden daar wel heel erg veel last van muggen, dus muggen spray mee. We stonden (te) dicht bij het (wel nette) sanitair, dat roken we...een smerige urine lucht.

Voor kinderen onder de 4 zijn de trappen te steil en de hoge terras plekken niet afgezet waardoor de kans is dat je kind naar beneden valt, niet doen dus. Het dorpje is op wandel afstand en super charmant. De camping is echt qua uitzicht en locatie super! Maar vanwege de bovenstaande minpunten, zijn wij in de vroege ochtend na 1 nacht vertrokken.

Ontspannen sfeer!

Eli
3-9-2011

Zeer ontspannen en vriendelijk ontvangst door eigenaresse, best gelegen toiletgelegenheid in europa? Wat een fenomenaal uitzicht bij het tanden poesten!! En schoon en modern, smaakvol.

Vooral leuk vanwege de omgeving, uitstekend te bereiken ook met trein.

zoooo romantisch

paula
1-7-2011

Prachtige kleine camping, leuke eigenaar, spreekt geen woord Engels maar als je een beetje je best doet en porbeert een praatje te maken stelt hij je voor aan al zijn vrienden en mag je misschien wel mee om een dagje of nachtje te vissen op zijn kleine bootje.

Pizza eten moet je echt doen in het dorpje bij de beste pizzabakker ter wereld. ( naam kwijt maar tis een kleine pijpenla en er staat altijd een rij voor de deur, maar wachten is de moeite waard!!)

geweldig

Henk
8-6-2011

Een prachtige plaats aan de rand van de zee met een schoon (nieuw) sanitair. Het uitzicht is geweldig alleen het beuken (veel wind) van de zee ben je na drie nachten wel zat. Als er weinig wind is kabbeld de zee en is het goed uit te houden. In het dorp Moneglia is het goed verblijven en heerlijk eten tegen normale prijzen.

Wij hebben een geweldige tijd gehad.

Geweldig Campinkje

Pim Oosterhoff
22-9-2010

Heel erg net sanitair. Mooi gelegen, direct aan de Ligurian Zee. Weinig plekken voor Campers, maar degene die wij hadden was een heel mooi plekje. Met een beetje uithoudingsvermogen zijn er in de omgeving hele mooie wandeltochten te maken. Het stadje Moneglia is klein, sfeervol en daar is heel lekker te eten, iets wat op de camping (waarschijnlijk door het na seizoen niet optimaal geregeld was).

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Il Rospo in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Il Rospo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.