Hotel Eva La Romantica

3 reviews over Hotel Eva La Romantica in het Nederlands

Super aan te bevelen

Monique en Alja
20-4-2018

Gastvrije ontvangst, uitstekende ligging, heerlijk Italiaans ontbijtbuffet, persoonlijk Italiaanse sfeer. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Oude reviews (archief)

De kamers zijn niet groot, badkamer incl. toilet is ook klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Hartelijk ontvangst, warme sfeer. Het eten was betaalbaar en prima verzorgd. Op loopafstand van het strand en het treinstation. Wij zijn zelf met de trein naar Cinque Terre geweest, een aanrader! Het strand heeft nog typisch dat heerlijke Italiaanse sfeertje. Goede eetgelegenheden in het centrum.

eens maar nooit meer

jan
3-1-2012

htel Eva la Romantica is onpersoonlijk. De ligging is goed. Parkeren moet je een steile helling op en dat durft niet iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Eva La Romantica voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eva La Romantica in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eva La Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eva La Romantica scoort een 8.38 uit 10 op basis van 4 reviews.