Appartement Cielo e Mare

4 reviews over Appartement Cielo e Mare in het Nederlands

"Italie op z'n best"

Jacqueline
27-5-2011

aanvulling op mijn zojuist geschreven beoordeling: naar Moneglia = 10 auto minuten, 20 loopminuten naar beneden of er is ook de mogelijkheid om met 't busje te gaan dat zeer geregeld stopt voor 't appartement.

Fantastische plek !

Jacqueline
      27-5-2011

App. Cielo e Mare hebben wij ervaren als een prachtige vakantieplek ! Alles was aanwezig : prima app. met alles wat we nodig hadden, een prachtig uitzicht, Cinque Terre maar ook Portofino en Portovenere waren goed te doen qua afstand , vanaf Moneglia naar Riomaggiore ( verst weg zijnde Cinque Terre plaatsje ) was klein uurtje met de trein : € 6,- voor retourtje.

Portofino was 40 km....maar evengoed 5 kwartier autorijden vanaf Moneglia via een prachtige slingerweg . Rita is zeer behulpvaardig, maar neem alleen wel een woordenboek mee....ze doet erg haar best, maar spreekt geen andere taal dan italiaans ! Lekker bakkertje is in Moneglia : 10 min vanaf app. , via een stijle slingerweg....of via traptreden 20 min lopen naar beneden !

Leuke appartementen met mooie ligging

A. Leenhouts
      21-5-2010

Appartementen bevinden zich niet in Moneglia zelf maar in het bergdorpje Lemeglia, ca 10 min met de auto naar boven rijden (stijle weg). Rustige ligging met mooi uitzicht. Wij hadden 3-kamer app. met groot terras. Alles keurig verzorgt en vriendelijke hulp van Rita. Als er iets was kon je met haar contact opnemen en dan werd het snel geregeld.

Als je meer er van houdt om midden in een levendig stadje te zitten dan is deze accomodatie minder want in Lemeglia zelf is niets. Moneglia is een leuk stadje met winkels, haventje en strand. Monelgia is alleen met de auto via tunnels te bereiken. Deze tunnels zijn smal en worden via stoplichten geregeld. Om de 20 minuten mag 1 minuut lang de ene kant en dan weer de andere kant. Dus als je pech hebt moet je wel eens een tijdje wachten.

Fantastisch uitzicht

Frank Meijers
      1-10-2009

De accomodatie is gewoon perfect. Je moet eerst wel een zeer steile en nauwe bergweg naar boven voordat je bij het appartement bent, maar vanaf dan is het genieten. Je auto kun je het beste alleen gebruiken voor de heen en terug reis want de bergweg is niet echt een aanrader om deze elke dag te nemen. Er rijden busjes om de lokale mensen en toeristen naar het beneden gelegen moneglia te rijden.

Het uitzicht vanaf je terras op de zee is werelds.

We hebben een aantal aanbieders voor Cielo e Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cielo e Mare in Moneglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cielo e Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.