Reviews over Moneglia

Mooi Italiaans dorpje

Mirian
    9-1-2017

Moneglia is een mooi en klein Italiaans dorpje. Alle benodigdheden zijn er te vinden; supermarkt, winkeltjes, restaurantjes, strand.

prachtige plek

rick custers
    18-8-2016

verblijven in moneglia en de chique terre doe je het beste zonder auto.

Mooiste baai van Italië

Vos
    23-1-2016

Strand is in de weekenden erg druk; sfeervolle kleine badplaats in een prachtige baai met steile heuvels en rotspartijen tot aan zee; aan de riviera di Levante is heel veel te zien en te beleven, vanaf Genova richting het oosten tot en met Lerici. Veel Italianen. Overal wel druk verkeer en weinig vrij strand en lastig parkeren. Geen uitgaansgebied, meer geschikt voor families.

goed bereikbaar per trein. Mooie badplaats

indy
    23-8-2014

Treinstation is in het dorp. Het is een levendige badplaats waar vooral veel Italianen komen.

Moneglia scoort een 8,4 uit 10, op basis van 18 reviews