Vakantiehuis Casa Melogno

Vakantiehuis Casa Melogno

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa Melogno in het Nederlands

Super uitzicht, heerlijk rustig!

Stijn
26-7-2017

Toen wij aankwamen was het strak blauw! Super mooi uitzicht. Bij aankomst stond er binnen al een Italiaans geschenk op ons te wachten(2 flessen wijn)! Wij waren met een groep van 6 personen, hebben geen last gehad van gebrek aan ruimte super ruim huis! Hebben veel fietstochjes gemaakt en genoten van de mooie rustige omgeving! En na het fietsen afgekoeld in het zwembadje, hoewel het zwembad klein is is het prima om aftekoelen. Kortom 2 geweldige weken gehad!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Melogno in Melogno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Melogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.