Vakantiehuis Casa Melogno

Vakantiehuis Casa Melogno

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa Melogno in het Nederlands

Bedenk je goed, wij hadden spijt

Robert Bakker
20-9-2016

Uitzicht is heel mooi maar tegelijk is de ligging ook een groot risico, door de ligging zit je regelmatig letterlijk midden in de wolken. is het prachtig weer en ben je gedwongen om een bergpas te rijden 25 min naar de kust. Dit komt bij navraag bij andere bewoners regelmatig voor . Boodschappen zijn er in directe omgeving niet te krijgen..zelfs voor brood 20 min rijden. Het huis is enorm gehorig en niet geschikt voor goot gezin. Het ligt direct aan een weg met in de nacht verkeerslawaai. vanaf 5 uur in de ochtend hoor je aansluitend alle hanen in de omgeving. Het niveau schoonmaken is beneden peil (bij ons was het een stofnest) Het zwembad is rommelige bende. verwarming was bij ons defect en filtering stond uit, water stonk en was smerig. BBQ is goed maar die staat op een locatie waar niet het terras is. Maak duidelijke afspraken met de eigenaar en meld de klachten direct.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Melogno in Melogno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Melogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.